نماد آخرین خبر

فایننشال تایمز: کمپین انتخاباتی ترامپ در جمع‌آوری کمک مالی از حامیان بایدن موفق‌تر است

منبع
ايلنا
بروزرسانی
 فایننشال تایمز: کمپین انتخاباتی ترامپ در جمع‌آوری کمک مالی از حامیان بایدن موفق‌تر است

ایلنا/  فایننشال تایمز کمپین انتخاباتی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جمع‌آوری کمک مالی را موفق‌تر از رقیب دموکرات توصیف کرد.
به گزارش ایلنا، روزنامه فایننشال تایمز نوشت که کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریسات جمهوری آمریکا در جمع آوری کمک‌های مالی از حامیان رقیب او «جو بایدن»، بهتر عمل کرده است.

بر اساس گزارش این روزنامه، ترامپ در سه ماهه دوم سال جاری نسبت به بایدن که حامیان دموکرات او به طور فزاینده ای نسبت به نامزد حزب خود احساس نگرانی می کنند، پول بیشتری جمع آوری کرده است . 

طبق این گزارش، بر اساس داده‌های کمپین فدرال، محکومیت رئیس‌جمهور پیشین در ۳۰ مه، نقطه عطف بزرگی در رقابت برای دریافت بودجه کارزار انتخاباتی بود.


در ادامه این گزارش آمده است که ارزش کمک مالی گروه های متحد با نامزد جمهوری خواه در فاصله بین ماه های آوریل تا ژوئن به ۴۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رسید که حدود ۹۹ میلیون بیشتر از گروه های حامی بایدن است که ۳۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار کمک جذب کرده بود. 

فایننشال تایمز نوشت که ترامپ در کمک‌های جمع‌آوری‌شده بسیار عقب‌تر از بایدن بود تا اینکه محکوم شدن او توسط هیئت منصفه نیویورک در زمینه ۳۴ مورد جعل سوابق تجاری برای پنهان کردن پرداخت پول مخفیانه به یک ستاره فیلم های مستهجن، حزب جمهوری خواه را متحد کرد.

طبق این گزارش، تأثیر این اتفاق، چشمگیر بود و گروه های جمع آوری کمک های مالی همسو با ترامپ حجم کمک ها را دو برابر کردند.

انتظار می‌رود جمع‌آوری کمک های مالی برای بایدن پس از مناظره ریاست‌جمهوری در ۲۷ ژوئن که نگرانی‌های گسترده‌ای را نسبت به سن و توانایی ذهنی رئیس‌جمهور برای ریاست‌جمهوری در دور دوم برانگیخت، با اختلال جدی مواجه شود. 

 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره