نماد آخرین خبر

کابوس نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
 کابوس نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی

ایرنا/ یک روزنامه صهیونیستی امروز (دوشنبه) نوشت که حماس پایگاه اطلاعاتی درباره نظامیان صهیونیست و خانواده‌های آن‌ها در اختیار دارد که به کابوسی برای نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، روزنامه صهیونیستی‌ «هاآرتص» با اشاره به گزارشاتی در خصوص برخورداری پایگاه اطلاعاتی حماس از اطلاعات درباره نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و اعضای خانواده‌های آن‌ها، نوشت که «کابوس سایبری» جدیدی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل را دنبال می‌کند.

این روزنامه نوشت که حماس اطلاعات کامل بیش از ۲۰۰۰ نظامی صهیونیست اعم از نام کامل، پایگاه و یگان فعالیت، شماره شناسنامه، شماره تلفن همراه، پست الکترونیکی، حساب کاربری شبکه‌های اجتماعی، نام اعضای خانواده، پلاک خودرو، شماره کارت اعتباری و اطلاعات حساب بانکی و احیانا رمز عبور آن را در اختیار دارد.

هاآرتص افزود که حماس برخی از این اطلاعات را با هدف انتقام‌گیری از قاتلان کودکان غزه، افشا کرده است.

این روزنامه اضافه کرد که فایل‌های اطلاعاتی نظامیان از چند صفحه تا بیش از ۲۰۰ صفحه است که از چند ماه پیش در شبکه‌های اینترنتی دست به دست می‌شود. این گزارشات از طریق اطلاعات لو رفته یا هک و بخشی از آن نیز از طریق شبکه‌های اجتماعی و پایگاه‌های اطلاعات عمومی جمع‌آوری شده است.

هاآرتص همچنین نوشت که اطلاعات شخصی و حساس هزاران نفر که در پایگاه‌های مختلف نیروی هوایی این رژیم خدمت کرده‌اند یا در حال خدمت هستند، در اختیار حماس است. این حجم نفوذ بیانگر فقدان استانداردهای امنیت سایبری در نهادهای مختلف رژیم اسرائیل است؛ امری که زمینه‌ساز دستیابی حماس به این اطلاعات شده و هزاران صهیونیست را در معرض تهدیدات مختلف قرار داده است.

یک ماه پیش نیز روزنامه «یسرائیل هیوم» نوشت که حماس پیش از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) موفق شد به ده‌ها دوربین از جمله تعداد زیادی در کیبوتس‌ها (شهرک‌های زراعی نظامی) در مرز نوار غزه دست یابد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره