نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

روایت هولناک پزشک یهودی آمریکایی از شکار کودکان غزه

منبع
فارس
بروزرسانی
روایت هولناک پزشک یهودی آمریکایی از شکار کودکان غزه

فارس/ پزشک یهودی آمریکایی مارک پرلموتر امروز سه‌شنبه پس از بازگشت از غزه در مصاحبه‌ای تلویزیونی، تصریح کرد که «تک‌تیراندازان اسرائیلی عامدانه کودکان فلسطینی را شکار می‌کنند».
 
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ دکتر مارک پرلموتر در بازگشت از غزه در گفت‌وگو با شبکه آمریکایی CBS، مشاهدات خود از نسل‌کشی در غزه را روایت کرد. وی تصریح کرد که ارتش رژیم صهیونیستی «عامدانه کودکان فلسطینی را شکار می‌کند و با گلوله‌تک‌تیراندازان خود آن‌ها را به قتل می‌رساند. به چشم خود کودکانی را دیدم که هدف گلوله‌های تک تیراندازها قرار گرفته بودند». این پزشک یهودی در ادامه گفت که « در عمرم به این اندازه کودکانی را ندیدم که به این شکل زخمی و تکه تکه شده باشند. ما مستنداتی داریم که هدف قرار دادن سیستماتیک کودکان را ثابت می کند».پس از انتشار این مصاحبه تکان‌دهنده پزشک آمریکایی بازگشته از غزه، ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که «ما در نبردها کودکان را هدف قرار نمی‌دهیم و این ادعاها را رد می‌کنیم».
 
این در حالی است که انتشار هر روزه تصاویر کودکان و نوزادان فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی جایی برای ذکر چنین ادعاهایی باقی نمی‌گذارد. پیشتر نیز روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرده بود که گزارش‌هایی از پزشکان در غزه دریافت کرده که نشان می‌دهد برخلاف ادعا‌های ارتش رژیم صهیونیستی، تک تیرانداز‌ها و پهپاد‌های این رژیم به صورت «مستقیم» کودکان را هدف قرار می‌دهند.
 

اوایل تیرماه بود که موسسه انگلیسی Save the Children (کودکان را نجات دهید) اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، بیش از ۲۰ هزار کودک فلسطینی شهید، مفقود و بازداشت شده‌اند. کودکانی که یا زیر آوار ماندند یا در گورهای دسته جمعی دفن شدند.سخنگوی یونیسف نیز پیشتر گزارش داده بود که روزانه ۱۰۰ کودک در غزه کشته یا زخمی می‌شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره