نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

آنچه نظر پزشکان را درباره بایدن پس از سخنرانی اش جلب کرده است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آنچه نظر پزشکان را درباره بایدن پس از سخنرانی اش جلب کرده است

ایسنا/ پس از سخنرانی تازه جو بایدن برای جامعه آمریکا، چندین پزشک نظرات خود را در مورد وضعیت سلامتی او بر اساس سخنرانی زنده‌اش با فاکس نیوز دیجیتال به اشتراک گذاشتند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که شامگاه چهارشنبه به وقت آمریکا در دفتر بیضی شکل کاخ سفید نشسته بود، به طور نسبتا کوتاهی در مورد کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی ۲۰۲۴ و تعهد خود به ادامه خدمت به کشورش برای چند ماه آینده صحبت کرد.

او به ابتلای اخیر خود به کووید-۱۹، نگرانی‌های مداوم در مورد سلامت شناختی‌اش، یا سوءقصد اخیر به جان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات نوامبر اشاره‌ای نکرد.

دکتر مارک سیگل، استاد بالینی پزشکی در مرکز پزشکی لانگون نیویورک و یکی از همکاران پزشکی فاکس نیوز - که هرگز رئیس جمهور آمریکا را معالجه نکرده است - خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسید بایدن چهارشنبه شب در حال خواندن از یک تله پرومتر است، همانطور که اغلب این کار را انجام می‌دهد و این کار را دشوار می‌کند، به ویژه برای کسانی که برنامه را تماشا می‌کنند تا آمادگی پزشکی او را بسنجند.

اگرچه بایدن چند بار لغزش زبانی داشت، سیگل بیشتر نگران «عدم احساسات» آشکار رئیس جمهور فعلی آمریکا بود.

دکتر مارک سیگل پس از سخنرانی بایدن به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «این زمان برای او بسیار احساسی است و او آن را نشان نمی‌دهد. به نظر می‌رسد او فاقد احساس است.»

سیگل ابراز نگرانی کرد که بایدن ممکن است از واقعیت تحولات فعلی افسرده و شوکه شده باشد. او ادامه داد: «من برای او احساس ترحم می‌کنم. او چگونه می‌تواند از اعلامیه [استقلال] بدون اعتقاد زیادی نقل قول کند؟ من برای او و برای خودمان ناراحت هستم.»

دکتر رابرت لوفکین، پزشک مستقر در کالیفرنیا و استاد دانشکده پزشکی هم در مورد بایدن صحبت کرد. لوفکین خاطرنشان کرد که هرگز بایدن را مورد بررسی قرار نداده، اما مشاهدات خود را بر اساس سخنرانی روز چهارشنبه و رویدادهای اخیر رسانه‌ای ارائه کرده است.

این پزشک به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «در حضورهای قبلی، بایدن نشانه‌هایی از تخریب شناختی را نشان داده است. یافته‌های ارائه‌های قبلی او می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله کمبود خواب، آرام‌بخش، ناهنجاری‌های متابولیک یا حتی بیماری‌های عصبی.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره