نماد آخرین خبر

سخنرانی ترامپ در نشویل به دلیل یک مشکل امنیتی با تاخیر برگزار شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 سخنرانی ترامپ در نشویل به دلیل یک مشکل امنیتی با تاخیر برگزار شد

باشگاه خبرنگاران/ روزنامه آمریکایی نیویورک پست از تعویق در سخنرانی ترامپ در نشویل به دلیل یک مشکل امنیتی دیگر خبر داد.
 

سخنرانی دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل (تنسی) به دلیل نقض امنیتی در این رویداد به تعویق افتاد. این را روزنامه نیویورک پست به نقل از منابع مجری قانون گزارش داده است.

به نوشته این روزنامه، دو شرکت کننده در ۲۷ ژوئیه اولین بازرسی را در سالنی که کنفرانس در آن برگزار شد پشت سر گذاشتند، اما از فلزیاب‌های حلقه امنیتی دوم عبور نکردند. سرویس مخفی مجبور شد سخنرانی ترامپ را به تعویق بیاندازد تا متخلفان را در میان جمعیت شناسایی و آنها را از مراسم خارج کند.


این دو نفر به دلیل نقض قوانین بازرسی بدنی از مراسم خارج شدند و با آنها مصاحبه شد. به گفته سرویس مخفی آنها تهدیدی برای رئیس جمهور سابق ایجاد نکردند و اتهامی به آنها وارد نشد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ در نشویل به جامعه ارز‌های دیجیتال تعهدات بزرگی داد و متعهد شد دولت ایالات متحده از فروش بیت کوین‌های خود جلوگیری کند.

پس از سخنرانی ترامپ، قیمت بیت کوین دچار نوسان‌هایی شد. قیمت بیت کوین از بالاترین قیمت روزانه حدود ۶۹ هزار و ۴۰۰ دلار به ۶۶ هزار و ۶۰۰ دلار کاهش یافت، اما به‌سرعت به حدود ۶۸ هزار و ۵۰۰ دلار بازگشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره