نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

تشدید تدابیر حفاظتی نتانیاهو و لغو مرخصی نظامیان صهیونیست

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تشدید تدابیر حفاظتی نتانیاهو و لغو مرخصی نظامیان صهیونیست

ایرنا/  صهیونیست‌ها از بیم واکنش ایران و حزب الله لبنان به اقدامات تروریستی این رژیم، تدابیر حفاظتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و اعضای کابینه رژیم اسرائیل را تشدید و مرخصی نظامیان خود را لغو کردند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از هراس نظامیان این رژیم از واکنش تهران و بیروت خبر دادند.

رسانه صهیونیستی «واللا» گزارش داد: ارتش [رژیم] اسرائیل مرخصی‌های نیروهایش را از بیم واکنش به دو عملیات تروریستی در بیروت و تهران لغو کرده است.

هالیل روزین خبرنگار کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در راستای آماده باش کامل، همه نظامیان روز شنبه در یگان‌های خود در ارتش [رژیم] اسرائیل خواهند ماند.

از سوی دیگر رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت اعلام کرد: خود همین انتظار واکنشی که ما داریم دستاوردی برای حزب الله و ایرانی‌هاست و اوضاع مشابه روزهای قبل از حمله ۱۴ آوریل ایران است.

همزمان منابع صهیونیست اعلام کردند که از بیم واکنش ایران و حزب الله، شاباک رژیم صهیونیستی سطح تدابیر امنیتی نتانیاهو و وزیران کابینه این رژیم را به شدت افزایش داده است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: شاباک دستور داده است که هر نوع تردد نتانیاهو و وزیران کابینه او باید هماهنگ شده باشد.

همزمان کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که فرانسه به اتباع خود اعلام کرده است که از سفرهای غیرضروری به اراضی اشغالی خودداری کنند.

در همین حال عاموس یادلین رئیس سابق اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران فوری نخواهد بود. نتانیاهو ما را به سمت جنگ فرسایشی بی نهایت در هفت جبهه سوق می‌دهد.

همزمان منابع نظامی یمنی به الاخبار اعلام کردند: واکنش فقط یمنی نخواهد بود بلکه واکنشی دوشادوش مقاومت لبنان، عراق و فلسطین است و این واکنش جنگی است که عمق رژیم صهیونیستی و کل منافع حامیان در منطقه را هدف قرار می دهد.

از سوی دیگر سی ان ان به نقل از برخی منابع اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا از نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر خواسته است که پیام هایی به ایران و حزب الله ارسال کند.

نیویورک تایمز نیز نوشت: مسئولان آمریکایی اذعان کردند که [رژیم] اسرائیل با وجود اینکه به طور رسمی مسئولیت ترور هنیه را برعهده نگرفته، اما اسرائیل رئیس دفتر سیاسی حماس را ترور کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره