نماد آخرین خبر

اصابت موشک‌های حزب‌الله به منطقه صنعتی در «کریات شمونه»

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اصابت موشک‌های حزب‌الله به منطقه صنعتی در «کریات شمونه»

ایسنا/ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از اصابت موشک‌های حزب‌الله لبنان به منطقه صنعتی در شهرک «کریات شمونه» خبر داد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که موشک پرتاب شده توسط حزب‌الله به یک کارخانه در منطقه صنعتی کریات شمونه اصابت کرده است.

طبق اذعان رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، این موشک درحالی به منطقه صنعتی مذکور اصابت کرده است که آژیرهای خطر به صدا درنیامده‌اند.

سازمان رادیو و تلویزیون عبری نیز گزارش داد: یک پرتابه در یک مجتمع صنعتی در کریات شمونه اصابت کرد که باعث آتش سوزی و خسارت مالی شد.

رسانه‌های عبری نیز خبر دادند: شهردار شهرک «کریات شمونه توصیه کرده هر کسی که نباید اینجا باشد، می‌تواند اینجا را ترک کند.

در همین راستا، رسانه‌های عبری از تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی در این باره خبر دادند.

همزمان حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه «المناره» را به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده است.

منابع خبری نیز از پرتاب چند موشک از خاک لبنان به سمت پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره