نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

رئیس پنتاگون بر حمایت «آهنین» از رژیم صهیونیستی تاکید کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
رئیس پنتاگون بر حمایت «آهنین» از رژیم صهیونیستی تاکید کرد

فارس/ وزیردفاع آمریکا در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر بر حمایت آهنین از اسرائیل در مقابل هرگونه پاسخ احتمالی ایران و دیگر گروههای مقاومت منطقه به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزیر دفاع آمریکا لوید آستین در جریان یک تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت بر حمایت «آهنین» آمریکا از رژیم صهیونیستی در برابر هرگونه پاسخ احتمالی جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله و انصارالله و دیگر گروههای مقاومت منطقه تأکید کرد.

پنتاگون در بیانیه‌ای در خصوص تماس تلفنی روز گذشته (یکشنبه) آستین وگالانت تصریح کرد «آن‌ها در خصوص اقداماتی که وزارت دفاع آمریکا به منظور تقویت حفاظت از نیروهای آمریکایی و حمایت از دفاع اسرائیل و مهار و تنش‌زدایی در منطقه انجام خواهد داد، گفت‌وگو کردند».

رئیس پنتاگون ضمن تاکید بر حمایت آهنین از رژیم صهیونیستی مدعی شد که حامی آتش‌بس در غزه و توافق در خصوص آزادی اسرای اسرائیلی است.

در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر ارشد حماس اسماعیل هنیه در تهران و همچنین به شهادت رساندن فرمانده ارشد حزب‌الله فؤاد شکر، پنتاگون روز جمعه هفته گذشته از برنامه خود برای استقرار تجهیزات نظامی بیشتر در منطقه غرب آسیا خبر داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره