نماد آخرین خبر

اردوغان: ترور هنیه اقدامی رذیلانه بود

منبع
مهر
بروزرسانی
اردوغان: ترور هنیه اقدامی رذیلانه بود

مهر/ رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی فقید جنبش حماس را اقدامی رذیلانه از سوی رژیم صهیونیستی دانست که وجدان‌های بیدار در جهان را به لرزه درآورده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی فقید جنبش حماس را اقدامی رذیلانه از سوی رژیم صهیونیستی دانست که وجدان‌های بیدار در جهان را به لرزه درآورده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل (رژیم صهیونیستی) نه تنها با گلوله و بمب بلکه با گرسنه و تشنه نگه داشتن مردم به جنگ اهالی غزه رفته است.

وی با اشاره به اینکه جامعه جهانی در برابر آنچه در غزه رخ می دهد، پرچم تسلیم بالا برده، افزود: اسرائیل همچنان به جنایات خود ادامه می دهد و فلسطینیان بی‌گناه را با استفاده از بمب‌های ممنوعه قتل عام می کند.


وی افزود: در شرایطی که افکاری عمومی جهانی در انتظار پذیرش توافق آتش بس از سوی نتانیاهو بود، وی اقدام به ترور اسماعیل هنیه در یک اقدام رذیلانه کرد.

وی تاکید کرد: ترور اسماعیل هنیه یک اقدام رذیلانه بود که وجدان های بیدار در جهان را به لرزه درآورد. البته کلمات و عبارات از توصیف نسل کشی در غزه ناتوان هستند و آنها باید بدانند که جهان در نهایت در برابر این رخدادها بدون تحرک باقی نخواهد ماند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره