نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

کشف پیکر ۸۰ شهید در گور دسته‌جمعی دیگر در خان‌یونس

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف پیکر ۸۰ شهید در گور دسته‌جمعی دیگر در خان‌یونس

ایرنا/ ارتش رژیم صهیونیستی پیکرهای بیش از ۸۰ شهید فلسطینی را که به طور کامل تجزیه شده بودند به خانواده‌هایشان تحویل داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، ارتش اشغالگر صهیونیستی از ماه‌ها پیش اجساد این شهدا را ربوده و خانواده‌هایشان را از وداع با آن‌ها و برگزاری مراسم دفن محروم کرده بود.

جنبش حماس با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، امروز پیکرهای بیش از ۸۰ شهید فلسطینی را که به طور کامل تجزیه شده و غیر قابل شناسایی بودند به خانواده‌هایشان تحویل داد.

جنبش حماس تاکید کرد: تجزیه کامل پیکرهای این شهدا، نشان دهنده خوی وحشی گری و جنایات بی سابقه این رژیم است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین با انتشار جدیدترین آمار، اعلام کرد که از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه۱۴۰۲) تاکنون ۳۹ هزار و ۶۲۳ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود که رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب سه مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۴۰ نفر شهید و ۷۱ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه اعلام کرد که تا این لحظه نیز تعدادی از قربانیان زیرآوار و در خیابان‌ها مانده اند و نیروهای امدادی توان رسیدن به آن‌ها را ندارند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۳۰۴ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. این جنایات موجب شد تا مقامات تل آویو به اتهام «نسل‌کشی» به دیوان بین‌المللی دادگستری معرفی شوند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره