نماد آخرین خبر

اذعان نشریه عبری به بی‌اثر بودن ترور چهره‌های مقاومت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اذعان نشریه عبری به بی‌اثر بودن ترور چهره‌های مقاومت

ایسنا/ روزنامه عبری تحلیل می‌کند ترور رهبران مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان همچون اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی نه تنها گروه‌های مقاومت را تضعیف و سرکوب نساخته بلکه منجر به گسترش مبارزه آنها علیه این رژیم شده و موفقیت‌های آنها را افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری هاآرتص تحلیل می‌کند، سیاست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان نه تنها هیچ کمکی به این رژیم نخواهد کرد بلکه بیش از پیش هزینه‌ها را برای این رژیم افزایش خواهد داد.

نقطه شروع دور تازه تنش‌ها در منطقه، اصابت راکت ضدهوایی رژیم صهیونیستی به منطقه‌ای به نام «مجدل شمس» در جولان اشغالی سوریه در روز شنبه ششم مرداد بود که ۱۲ کشته و ده‌ها زخمی از جامعه دروزی این منطقه بر جای گذاشت.

پس از این رویداد، اسرائیلی‌ها به سرعت انگشت اتهام را به سمت «حزب‌الله» لبنان گرفته و مدعی شدند این حمله با موشک صورت گرفته است. مقاومت اسلامی لبنان اما در بیانیه‌ای انجام چنین حمله‌ای را قاطعانه تکذیب و تاکید کرد که این گروه هیچ ارتباطی با این حمله نداشته و انجام آن را رد می‌کند.

عصر سه‌شنبه هفته پیش رسانه‌ها از حمله صهیونیست‌ها به ساختمانی در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند و وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد در این حمله چهار تن به شهادت رسیده‌اند؛ از جمله فواد شُکر که یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان بود. ارتش رژیم صهیونیستی رسما هدف قرار دادن بیروت را پذیرفت و مدعی شد این حمله در پاسخ به حمله «مجدل شمس» انجام شده است.

رژیم صهیونیستی اما در اقدام دیگری دست به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که برای شرکت در مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده بود در بامداد چهارشنبه گذشته (۱۰ مرداد) در محل اسکان او در تهران زد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره