نماد آخرین خبر

ترامپ: کامالا تو اخراجی، برو!

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ رئیس‌جمهور سابق آمریکا که برای حضور دوباره در کاخ سفید با معاون رئیس‌جمهور این کشور رقابت می‌کند، در گردهمایی در کارولینای شمالی به عملکرد کامالا هریس و سابقه سیاسی او حمله کرد.

 نامزد حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ اظهارات خود در گردهمایی انتخاباتی چهارشنبه در اشویل کارولینای شمالی درباره اقتصاد را با این جمله که کامالا هریس «تو اخراجی» پایان داد. او خطاب به رای‌دهندگان گفت که «اجازه نخواهیم داد این دیوانه سوسیالیستِ نالایق اقتصاد ما را در هم بشکند و کشور ما را ویران کند». رئیس‌جمهور جنجالی سابق آمریکا در ادامه سخنان خود خطاب به هوادارانش افزود «در روز انتخابات به او (کامالا) خواهیم گفت که کافی است. نمی‌توانیم بیش از این تحمل کنیم».وی افزود «کامالا کار تو وحشتناک است. تو یک دادستان کل وحشتناک بودی، تو دادستان منطقه‌ای وحشتناکی بودی. تو بدترین معاون رئیس‌جمهور تاریخ هستی. کامالا اخرج شدی، برو! برو!»
اخیراً نظرسنجی انجام شده توسط مدرسه تجارت راس وابسته به دانشگاه میشیگان و روزنامه فایننشال تایمز که روز یکشنبه نتایجش منتشر شد نشان داد که نیمی از آمریکایی‌ها می‌گویند وضعیت مالی آن‌ها در دوره ریاست‌جمهوری جو بایدن بدتر شده است.شرکت‌کنندگان در پاسخ به این سوال که از نظر آن‌ها بین این دو نامزد در انتخابات ۲۰۲۴، کدام یک باعث بهبود وضعیت مالی‌شان خواهد شد، ۴۲ درصد ترامپ و ۳۳ درصد هریس را انتخاب کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره