نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله پهپادی حزب‌الله به الجلیل اشغالی

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در حمایت از مقاومت غزه و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، عملیات‌هایی را علیه ارتش این رژیم در فلسطین اشغالی اجرا کرد.

مقاومت اسلامی لبنان امروز پنج شنبه دربیانیه‌ای اعلام کرد یک گروه از پهپادهای انفجاری را به سمت پایگاه نظامی «خربه عامر» ارتش رژیم صهیونیستی واقع در مرز لبنان با فلسطین اشغالی فرستاد و این پهپادها نقاط استقرار افسران و سربازان این ارتش را به صورت مستقیم هدف قرار دادند.
 به گزارش شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در ادامه نیز تاکید کرد که این عملیات در چارچوب حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی لبنان و منازل مردم به ویژه در شهرک العباسیه انجام شد.
مقاومت لبنان اعلام کرد که در عملیات دیگری محل استقرار سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی «المالکیه» را با تسلیحات مناسب و به شکل دقیقی هدف قرار داد و همین‌طور پایگاه «معیان باروخ» را با گلوله های خمپاره هدف گرفت.
حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد برای اولین بار شهرک «شامیر» در الجلیل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

روز چهارشنبه نیز حزب‌الله چندین عملیات علیه دشمن صهیونیستی انجام داد که آخرین آنها شلیک چندین موشک کاتیوشا به شهرک «کریات شمونه» بود که شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم نیز اعتراف کرد که در نتیجه این حمله آتش سوزی رخ داد.
به گفته خبرنگار المیادین، رژیم صهیونیستی به حملات خود علیه لبنان ادامه داده و شهرک های کفرکلا، الناقوره و الخیام را هدف قرار می دهد، شهرک یارون نیز با یک پهپاد اسرائیلی هدف قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره