نماد آخرین خبر

الحوثی: پاسخ به دشمن در راه است و هرگز لغو نخواهد شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
الحوثی: پاسخ به دشمن در راه است و هرگز لغو نخواهد شد

ایسنا/ رهبر انصارالله یمن امروز (پنج‌شنبه) در سخنرانی هفتگی خود به آخرین تحولات نبرد «طوفان الاقصی» و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌های بی‌گناه در نوار غزه پرداخت و حملات آنها علیه این باریکه را «جنایت قرن» توصیف کرد. 

«عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: دشمن اسرائیلی ۳۱۴ روز به جنایت قرن در نسل کشی مردم فلسطین در غزه ادامه داده است.

وی با اشاره به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» در شهر غزه گفت: قتل عام نماز صبح فجیع ترین جنایت دشمن صهیونیستی در هفته گذشته بود که نمازگزاران مدرسه التابعین را با سه بمب آمریکایی هدف قرار داد.دشمن در این قتل عام به جان مردم تعرض کرد، حرمت نماز و مکان نماز را زیر پا گذاشت و عمدا نمازگزاران را به قتل رساند.

الحوثی گفت: تنها جنایات دشمن در یک روز از ۳۱۴ روز گذشته، برای بیدار شدن وجدان هر کسی که خدا در دلش جای دارد، کافی است.

وی در انتقاد از عملکرد اعراب و مسلمانان در قبال جنگ غزه افزود: شکست امت در یاری غزه در خدمت دشمن اسرائیلی و سهمی در تراژدی ملت فلسطین است. آیا آنچه در فلسطین می‌گذرد و این فجایع بی سابقه برای این که امت به مسئولیت خود پی ببرد کافی نیست؟ 

الحوثی ادامه داد: مجاهدان مقاومت در نوار غزه با صبر، استواری، فداکاری و شجاعت بی‌نظیری به وظیفه جهادی خود عمل می‌کنند. عملیات مجاهدان در غزه و پایداری آنها نشان دهنده ناکامی و ناامیدی شدید دشمن است. 

وی همچنین گفت: بمباران یافای اشغالی اهمیت مهمی دارد، زیرا دشمن تصور می‌کرد که گردان‌های القسام را به پایان راه رسانده و آنها را درمانده کرده است. گردان های القسام در یازدهمین ماه تجاوز، در سطح وسیع، مؤثر و تأثیرگذار بر دشمن اسرائیلی ضربه وارد می‌کنند. 

الحوثی ادامه داد: عملیات گردان‌های القدس و مجاهدان مقاومت و استواری ملت فلسطین گواه حضور مؤثر و تأثیرگذار آنان در برابر دشمن است. همچنین استواری ملت فلسطین در کرانه باختری با وجود گستردگی رنج و استفاده دشمن از جنگنده و پهپاد در حملات خود بسیار قوی است. 

رهبر انصارالله یمن همچنین درباره هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌های تندرو نیز تاکید کرد: هجوم به مسجد الاقصی و قدس همواره تکرار می‌شود و این به منزله تجاوز همه جانبه به همه چیز در فلسطین است. 

الحوثی خاطرنشان کرد: حمایت از غزه از تمام جبهه‌های پشتیبانی ادامه دارد. پاسخ به دشمن در راه است و تصمیم قاطع است و هرگز لغو نخواهد شد و این یک تعهد اخلاقی، انسانی و اعتقادی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره