نماد آخرین خبر

رسانه عبری: ۶۳ درصد شهرک‌نشین‌ها موافق قرارداد تبادل اسرا هستند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رسانه عبری: ۶۳ درصد شهرک‌نشین‌ها موافق قرارداد تبادل اسرا هستند

ایسنا/ تلویزیون رژیم صهیونیستی با انجام نظرسنجی، از موافقت ۶۳ درصدی شهرک‌نشین‌ها و بیش از نیمی از طرفداران بلوک راست، با امضای قرارداد تبادل اسرا خبر داد.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز نتایج نظرسنجی را منتشر کرد که نشان می‌دهد ۶۳ درصد از شهرک‌نشین‌های صهیونیست موافق امضای قراردادی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست هستند و در مقابل تنها ۱۲ درصد از آنها مخالف چنین قراردادی هستند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، بر اساس این نظرسنجی، ۵۳ درصد از صهیونیست‌های حامی احزاب بلوک راست نیز موافق این قرارداد و ۱۹ درصد از آنها با آن مخالف هستند.

به گزارش این تلویزیون عبری، ۶۷ درصد از صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی عملکرد بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی را «بد» توصیف کردند که ۵۳ درصد از آنها از طرفداران بلوک راست هستند.

مذاکرات آتش‌بس غزه روزهای پنجشنبه و جمعه در قطر برگزار شد و قرار است این مذاکرات از فردا یکشنبه در قاهره از سر گرفته شود.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند خلاصه مذاکرات آتش‌بس غزه در دوحه این است که میانجیگران در چارچوب حفظ آرامش منطقه، می‌خواهند احساس موفقیت و پیشرفت ایجاد کنند.

یک منبع مطلع در حماس روز جمعه به خبرگزاری فرانسه گفت، شروط جدید رژیم صهیونیستی شامل حفظ نیروها در داخل غزه و در مرز با مصر می‌شود، در حالی که حماس خواستار «آتش‌بس کامل، خروج کامل از نوار غزه، بازگشت عادی آوارگان و یک توافق (اسرای) بدون محدودیت» است.

این اظهارات منبع حماس در حالی مطرح شد که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت: «ما به توافق گروگان‌ها بین اسرائیل و حماس از هر زمان دیگری نزدیک‌تر هستیم.»

در مقابل سامی ابوزهری، از رهبران حماس امروز در بیانیه‌ای تاکید کرد، «صحبت‌های جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره نزدیک بودن حصول توافق آتش‌بس در نوار غزه تنها یک توهم است.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره