نماد آخرین خبر

روایت سی‌ان‌ان از وحشی‌گری شهرک‌نشین‌های صهیونیست در روستای فلسطینی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
روایت سی‌ان‌ان از وحشی‌گری شهرک‌نشین‌های صهیونیست در روستای فلسطینی

ایسنا/ رسانه آمریکایی با اشاره به تداوم خشونت عنان گسیخته شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها وقوع شدیدترین شکل از این خشونت‌ها در یکی از شهرهای کرانه باختری اشغالی را گزارش داده است.

به گزارش ایسنا، اخیرا گزارش شد، شهرک‌نشینان صهیونیست در شهر جیت کرانه باختری اشغالی دست به جنایت تازه‌ای علیه فلسطینی‌ها زدند که واکنش‌های جهانی را به دنبال داشت. روز پنجشنبه گذشته صدها شهرک‌نشین صهیونیست، خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها را در روستای جیت در کرانه باختری اشغالی به آتش کشیدند و یک فلسطینی را به شهادت رساندند. ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد، عصر پنج‌شنبه شهرک‌نشینان که برخی از آن‌ها نقاب به صورت داشتند، هنگام حمله به روستای جیت در نزدیکی شهر نابلس از سنگ و کوکتل‌مولوتف استفاده کرده‌اند. روزنامه عبری هاآرتص گزارش داد بنا به اذعان مسئولان رژیم صهیونیستی، نظامیان این رژیم با شهرک نشینانی که به روستای جیت حمله ور شدند تبانی کرده بودند.

شبکه‌ سی‌ان‌ان با انتشار گزارشی درباره این تجاوزگری شهرک‌نشینان صهیونیست نوشته است:‌ «وقتی "علی" دید که موجی از شهرک‌نشینان اسرائیلی دارند به سمت خانه او در شهر جیت در کرانه باختری هجوم می‌آورند به سراغ پنج فرزند خود رفته و با خودرو آنها را به خانه امن در همان نزدیکی منتقل کرد.

علی وقتی به خانه برگشت دید که بالغ بر ۳۰ شهرک‌نشین مسلح سیاهپوش و نقابدار از روی حصار خانه او پریده و پنجره‌ها را شکسته و کوکتل مولوتوف داخل خانه او انداختند.

سی‌ان‌ان از خانه علی بازدید و مشاهده کرد اکثر وسایل طبقه هم‌کف سوخته‌اند و از صندلی‌ها و مبل‌هایی که به سبب شعله‌های آتش توخالی شده بودند چیز چندانی باقی نمانده و آکنده از خاکستر هستند و بوی دود کل فضا را گرفته است.»

به گفته این فلسطینی این شهرک‌نشینان هم به زبان عربی و هم عبری فریاد می‌زدند: «ما دار و دسته ایتامار بن گویر (وزیر امنیت داخلی افراطگرای رژیم صهیونیستی) هستیم و آمده‌ایم تا شما و عرب‌ها را بکشیم.»

علی به سی‌ان‌ان با شرح حملاتی که روز پنجشنبه رخ دادند، گفت: «آنها به ما گفتند اینجا را ترک کنیم و به صحرای سینا، اردن و سوریه برویم. آنها گفتند که دوباره برمی‌گردیم تا شما را بکشیم.»

به نوشته سی‌ان‌ان خانه علی یکی از چندین خانه و خودروی فلسطینی‌ها است که توسط ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست طی پنجشنبه شب تخریب شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره