نماد آخرین خبر

مسکو: فعلا با اوکراین مذاکره‌ای نمی‌کنیم

منبع
فارس
بروزرسانی
مسکو: فعلا با اوکراین مذاکره‌ای نمی‌کنیم

فارس/ دستیار رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی مسکو برای صلح با اوکراین لغو نشده‌اند، اما گفت که فعلا در این مرحله با توجه به شرایط موجود، صحبتی با کی‌یف ندارند.
 
«یوری اوشاکوف» دستیار رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) از تعلیق تصمیم مسکو برای انجام مذاکرات صلح با اوکراین خبر داد.

اوشاکوف طی نشست خبری، در پاسخ به سوالی درباره طرح‌های پیشنهادی صلح روسیه و تجاوز زمینی ارتش اوکراین به خاک این کشور در استان «کورسک» گفت: «در این مرحله با توجه به آن ماجراجویی، گفتگویی نمی‌کنیم».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی با بیان اینکه طرح‌های پیشنهادی روسیه برای صلح با اوکراین لغو نشده‌اند، توضیح داد که زمان بازگشت مسکو به پای میز مذاکرات، به وضعیت میدانی جنگ بستگی دارد.

این مقام روس خاطرنشان کرد که با توجه به ماجراجویی کی‌یف در منطقه کورسک، ورود به هر فرآیند مذاکره‌ای با این رژیم در حال حاضر کاملاً نامناسب است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تاریخ ۱۲ آگوست درباره چشم‌انداز مذاکرات با کی‌یف در پس‌زمینه حمله اوکراین به منطقه کورسک، گفته بود که نمی‌توان درباره مذاکره با کسانی صحبت کرد که به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی حمله می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره