نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

قدیروف به کمک پوتین می‌رود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قدیروف به کمک پوتین می‌رود

ایسنا/ رئیس‌ جمهوری خودمختار چچن همزمان با سفر رئیس‌جمهور روسیه به این منطقه، گفت در روزهای پیش‌رو، گروهی از نیروهای چچن به منطقه عملیات ویژه نظامی اعزام خواهند شد.

به گزارش ایسنا، «رمضان قدیروف» رئیس جمهوری خودمختار چچن شامگاه سه‌شنبه از اعزام گروهی از داوطلبان چچنی به منطقه عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری ریانووستی، قدیروف گفت: «گروه بعدی داوطلبان پس از اتمام دوره آموزشی در دانشگاه نیروهای ویژه در گودرمس چچن، جایی که رئیس جمهور روسیه روز سه‌شنبه از آنجا دیدار کرد، در روزهای آینده به منطقه عملیات ویژه اعزام خواهند شد.»

امروز (سه‌شنبه) «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در چارچوب یک سفر کاری به منطقه فدرال قفقاز شمالی از جمهوری «کاباردینو-بالکاریا» واقع در «اوستیای شمالی» بازدید و وارد چچن شد.

او در هنگام حضور خود در دانشگاه نیروهای ویژه، در جریان فعالیت‌های دانشگاه قرار گرفت و از تجهیزات ضبط شده در طول جنگ اوکراین بازدید کرد.

رئیس‌جمهور چچن با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود، اطلاعات و تصاویری پیرامون حضور رئیس جمهور روسیه دانشگاه نیروهای ویژه روسیه تحت عنوان «وی.وی» و دیدار وی با فرماندهان نیروهای ویژه و مربیان نظامی دانشگاه منتشر کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره