نماد آخرین خبر

مجازات 222 سال زندان در انتظار سناتور دموکرات باب منندز

منبع
فارس
بروزرسانی
مجازات 222 سال زندان در انتظار سناتور دموکرات باب منندز

فارس/ رسانه‌ها روز چهارشنبه از پایان فعالیت سناتور آمریکایی «باب منندز» و احتمال 222 سال حبس او به دلیل رشوه خواری خبر دادند.
 
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ فعالیت سناتور «باب منندز» سناتور اهل نیوجرسی در آمریکا در سنا روز چهارشنبه به پایان رسید.به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» منندز با اتهام رشوه مواجه شده و او با علم به این موضوع روز سه شنبه استعفا داد و عملا پنج دهه حیات او در حزب دموکرات به پایان رسید.
براساس این گزارش، منندز از هیئت مدیره یک مدرسه به ریاست کمیته بانفوذ روابط خارجی سنا رسید.فرماندار نیوجرسی گفت تا زمانی که نتایج انتخابات نوامبر «جورج هلمی» جانشین منندز خواهد شد.
منندز اتهامات رشوه خواری را رد کرده و گفته است که در حال برنامه ریزی برای تجدید نظر در رای محکومیت است. این گزارش حاکیست، منندز70 ساله ممکن است با حداکثر مجازات 222 سال زندان روبرو شود.انتشار این خبر در جمهوری آذربایجان بازتاب گسترده‌ای داشت زیرا این سناتور دموکرات به شدت هوادار ارمنستان بود.دادستان‌ها گفته‌اند منندز صدها هزار دلار رشوه به صورت وجه نقد، طلا و اشکال دیگر در ازای سوءاستفاده از نفوذ سیاسی‌اش دریافت کرده است. بعد از اعلام جرم علیه این سناتور کهنه‌کار شماری از مقام‌های سیاسی از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا خواستار استعفای او شدند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره