نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ارتش آلمان به حالت آماده‌باش درآمد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ارتش آلمان به حالت آماده‌باش درآمد

ایرنا/ رسانه‌های آلمانی از اجرای تدابیر امنیتی ویژه و آماده‌باش کامل در پادگان‌های این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش ایرنا به نقل از دی پی ای، ارتش آلمان در پاسخ به گزارش‌ها درباره حملات احتمالی، تدابیر امنیتی را در اطراف پادگان‌های خود افزایش داده است.

یک سخنگوی ارتش آلمان گفت که ارتش به شدت به گزارش‌های منتشر شده درباره حملات احتمالی علیه پایگاه‌های نظامی واکنش نشان داده است. در حال حاضر شرایط امنیتی خاصی در اطراف پایگاه‌های نظامی برقرار است.

مجله خبری اشپیگل گزارش داد که به پادگان‌های بوندسوهر(ارتش آلمان) دستور داده شده است که حصارهای بیرونی همه تاسیسات را برای شکاف‌های احتمالی به دقت بررسی کنند و همچنین گفته شده که گشت‌زنی ها را به ویژه در شب افزایش دهند.

طبق گزارش اشپیگل، افسران به سربازان دستور دادند که مراقب افراد غیرمجاز در مناطق امنیتی باشند و هر گونه موارد مشکوک را فورا گزارش کنند.

سخنگوی فرماندهی ارتش همچنین تایید کرد که دو مرد در روز ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) از حصار پایگاه نیروی دریایی آلمان در شهر بندری ویلهلمشاون بالا رفته بودند که به پلیس تحویل داده شدند.

به گفته این سخنگوی ارتش آلمان در حال حاضر برای تاسیسات مربوط به ارتش سطح امنیتی آلفا۴ اجرا می‌شود که سطح چهارم امنیتی برای مراکز نظامی در این کشور محسوب می‌شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره