نماد آخرین خبر

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار استعفای عاملان هفتم اکتبر شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار استعفای عاملان هفتم اکتبر شد

ایسنا/ رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید دارد که تمامی مسؤولان هفتم اکتبر باید استعفا دهند. 

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: همه مسؤولان هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش باید استعفا دهند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، گادی آیزنکوت، عضو کابینه جنگ منحل‌شده‌ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد تاخیر در بازگرداندن اسرا تا زمان دستیابی به توافق درخصوص محور فیلادلفیا، اشتباه بزرگی است.

پیشتر گادی آیزنکوت در گفت‌وگو با رادیو «۱۰۳ اف‌ام» اذعان کرد: اسرائیل بعد از ۱۱ ماه جنگ نتوانسته هیچ‌یک از اهداف جنگ در غزه را محقق کند.

آیزنکوت تأکید کرد همه روسای نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و بیشتر وزرای کابینه، موافق دستیابی به توافق مبادله اسرا هستند و تنها نتانیاهو با آن مخالف است.

مانع‌تراشی‌های نتانیاهو در مسیر مذاکرات با اضافه کردن خواسته‌ها و شروط جدید با انتقادات بین‌المللی مواجه شده و در داخل اراضی اشغالی نیز باعث بروز موجی از اعتراضات شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مسؤولان ارشد تیم مذاکره‌کننده خود گفته است در زمان کنونی وی محور فیلادلفیا را ترجیح می‌دهد و اگر وضعیت به جایی برسد که بین حفظ کنترل بر محور فیلادلفیا و آزادی اسرای صهیونیست در غزه مجبور شود یکی را انتخاب کند، محور فیلادلفیا را انتخاب می‌کند.

وب‌سایت عبری واللا به نقل از نتانیاهو نیز گزارش کرده بود ارتش رژیم صهیونیستی به هیچ وجه و به‌رغم فشارهای زیاد، از محورهای فیلادلفیا و نتزاریم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره