نماد آخرین خبر

اسیر صهیونیست‌: در حمله اسرائیل مجروح شدم، نه توسط حماس

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اسیر صهیونیست‌: در حمله اسرائیل مجروح شدم، نه توسط حماس

ایسنا/ یک سرباز سابق رژیم صهیونیستی که در عملیات هفتم اکتبر حماس به اسارت گرفته شده بود، در فضای مجازی ادعای رسانه‌های صهیونیست مبنی بر شکنجه خود توسط حماس را تکذیب کرد و گفت در بمباران نیروهایی رژیم اشغالگر در غزه مجروح شده است.

به گزارش ایسنا، «نوآ آرگمنی» سرباز سابق رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی به اسارت گرفته شده بود، پس از آزادی خود ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر شکنجه خود را تکذیب کرد و گفت آسیب‌هایی که دیده ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به محل نگهداری اسرای صهیونیست در غزه بوده است.

او با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با بیان اینکه حرف‌هایش درباره دوران اسارتش در غزه تقطیع شده، نوشت: «نمی‌توانم آنچه در ۲۴ ساعت گذشته در رسانه‌ها اتفاق افتاده است را نادیده بگیرم.»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بریده‌ای از صحبت‌های او در نشستی در توکیو را به‌گونه‌ای منتشر کردند که گویی او می‌گوید در زندان‌های حماس مورد شکنجه واقع شده و کتک خورده است. آرگمنی در این باره توضیح داد: «کتک نخوردم و موهایم را هم نتراشیدند. من در ساختمانی بودم که توسط نیروی هوایی اسرائیل بمباران شد.»

او سپس جمله کاملی را منتشر کرد که رسانه‌های صهیونیستی بریده‌ای از آن را برای اثبات ادعای دروغین شکنجه وی توسط حماس منتشر کرده بودند: «پس از بمباران (اسرائیلی‌ها)، همانطور که گفتم، تمام سرم زخم شده بود و تمام نقاط بدنم مجروح بود.»

این اسیر صهیونیست که چند هفته قبل پس از ۲۴۵ روز اسارت طی عملیات نظامیان صهیونیست آزاد و از غزه خارج شد، در پست اینستاگرامی خود تاکید کرد آسیب‌های جسمی او ناشی از شکنجه حماس نیست. آرگمنی گفت بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محل نگهداری تعدادی از اسرا، آوار ساختمان روی او افتاده و وی را مجروح کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره