نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در غزه؛ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

منبع
العالم
بروزرسانی
تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در غزه؛ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند

العالم/ رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در ادامه جنگ نسل کشی غزه و بمباران مستمر مناطق مختلف باریکه غزه ۱۱ فلسطینی دیگر را به خاک و خون کشید.

رسانه های فلسطینی صبح امروز (شنبه) از شهادت ۱۱ نفر از جمله دو کودک و یک زن در بمباران خانه ای در محله الامل در غرب خان یونس در جنوب باریکه غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

نظامیان رژیم اشغالگر همچنین به بیت لاهیا در شمال باریکه غزه یورش بردند، اشغالگران ساختمان های مسکونی را در منطقه دوربرگردان کویت، میدان علیین و دانشکده دانشگاه در جنوب شهر غزه نیز منفجر کردند.

رسانه های عربی همچنین گزارش دادند که صدای انفجارهای شدید در منطقه الزیتون در جنوب شرق نوار غزه شینده شده است.

در همین حال، اشغالگران شرق «دیرالبلح» واقع در مرکز باریکه غزه و ورودی روستای «المصدر» را نیز هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند. اردوگاه‌های آوارگان واقع در شرق دیرالبلح هم هدف حملات پهپادی قرار گرفتند.

همزمان تانک های رژیم صهیونیستی که وارد منطقه «حکر الجامع» در دیرالبلح شده‌اند، با نیروهای مقاومت به شدت درگیر شده و آن منطقه را گلوله باران کردند.

از سوی دیگر، اشغالگران با کوادکوپتر به سمت غیرنظامیان در خیابان صلاح الدین در شرق دیرالبلح تیراندازی کردند و ۵ شهروند فلسطینی بر اثر آن مجروح شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره