نماد آخرین خبر

رسانه عبری: موشک‌ پیشرفته حزب‌الله می‌تواند به ایلات برسد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رسانه عبری: موشک‌ پیشرفته حزب‌الله می‌تواند به ایلات برسد

ایسنا/ یک رسانه عبری اذعان کرد حزب‌الله لبنان موشک‌ بالستیک پیشرفته‌ای در اختیار دارد که می‌تواند به بندر ایلات واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی برسد.

به گزارش ایسنا، همزمان با تهدیدهای رژیم صهیونیستی درباره جنگ‌افروزی علیه لبنان، یک وبگاه عبری به توان تسلیحاتی حزب‌الله اذعان کرد.

وبگاه «کلکالیست» امروز (شنبه) گزارش داد: «موشک‌های حزب‌الله لبنان دقیق و مجهز به سیستم‌های تصحیح مسیر هستند و قدرت تخریب بالایی دارند. موشک بالستیک فاتح ۱۱۰ حزب‌الله می‌تواند به بندر ایلات برسد».

پیشتر ارتش یمن و مقاومت عراق بارها بندر اشغالی ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی را با موشک‌ها و پهپادهای خود هدف گرفته بودند.

اخیرا رسانه نظامی مقاومت لبنان ویدیویی را از پایگاه موشکی زیرزمینی «عماد ۴» با عنوان «کوه‌های ما گنج‌های ما هستند» منتشر کرد.

رسانه‌های اسرائیلی یکی از پیام‌های ویدیوی «عماد ۴» را نشان دادن سطح بسیار عالی از سری بودن محل توانایی‌های موشکی حزب‌الله دانستند.

این رسانه‌ها می‌گویند تاسیسات واقع در اعماق زمین باعث می‌شود تا از چشم اطلاعات دشمن دور بماند و در برابر حملات امن باشد.

پیش از این «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده بود «حملات اسرائیل در عمق لبنان، آماده‌سازی برای هر تحول احتمالی است».

این در حالی است که رسانه‌های عبری بارها به قدرت موشکی حزب‌الله لبنان اذعان کرده و درباره هرگونه ورود به جنگ با این حزب که نتیجه آن برای اسرائیل جز شکست نخواهد بود، هشدار داده‌اند.

از زمان جنگ غزه، مقاومت لبنان حملات موشکی و پهپادی زیادی را به شمال اراضی اشغالی در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه انجام داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره