نماد آخرین خبر

انتقاد شدید حامیان فلسطین علیه وزیر خارجه آمریکا

منبع
فارس
بروزرسانی
انتقاد شدید حامیان فلسطین علیه وزیر خارجه آمریکا

فارس/ گروه‌های حامی فلسطین در آمریکا، بلینکن را در ماجرای جانبداری از منافع رژیم اسرائیل در جریان جنگ غزه به ایفای نقش وزیر خارجه صهیونیست‌ها متهم کردند.

 گروه‌های حامی فلسطین در آمریکا، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه این کشور را تحت تاثیر جانبداری‌هایش از رژیم اسرائیل و بی‌توجهی به خواسته آنها برای برقراری آتش‌بس در غزه به ایفای نقش وزیر خارجه صهیونیست‌ها و نه آمریکایی‌ها در جریان این جنگ متهم کردند. به گزارش میدل‌ایست مانیتور، این گروه در انتقادات خود علیه عملکرد آنتونی بلینکن در جریان جنگ غزه،عنوان کردند او نه دیپلمات ارشد و نه حتی نماینده واشنگتن در جریان این جنگ است. پایگاه خبری الرساله‌نت به نقل از یکی از اعضای شبکه جامعه فلسطینی ایالات متحده و عضو فعال جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل عنوان کرد: موضع دولت بایدن، تاییدی بر مشارکت کامل این کشور در جنگ غزه است که به موجب آن اسرئیل برای یازدهمین ماه متوالی مردم فلسطین را در نوار غزه هدف حمله قرار داده است. این فعال جنبش حامی فلسطین در آمریکا همچنین در انتقاد از مواضع دولت بایدن در قبال جنگ غزه گفته است: دولت آمریکا از مذاکرات آتش‌بس تنها به عنوان یک اهرم انتخاباتی استفاده می‌کند و بر اساس آنچه که به نفع خود در جریان رقابت‌های انتخاباتی و نظرسنجی‌های انجام گرفته شده در این رابطه است، برای پیشبرد و یا به تعویق انداختن مذاکرات آتش‌بس اقدام می‌کند. در متن منتشر شده در این پایگاه خبری عنوان شده است: هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات خون مردم فلسطین را در جریان رقابت‌های انتخاباتی خود ریخته و هر یک از نامزدهای دو حزب فقط در تلاش هستند تا رضایت بیشتری از جانب لابی اسرائیل برای خود فراهم کنند و در اصل هر دوی آنها با اسرائیل در ریختن خون مردم فلسطین همدست هستند.
به گفته حامیان آمریکایی مردم فلسطین، موضع دولت آمریکا در قبال جنایات رژیم صهیونیستی بیانگر واقعیت صحنه سیاسی این کشور است که اصول و ارزش‌های ادعایی‌اش را در جریان جنگ غزه به کلی کنار گذاشته است و در این حوزه تنها به رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا و آنچه که در جریان رقابت‌های مذکور به نفع این کشور است، فکر می‌کند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره