نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

شهادت ۶۹ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه

منبع
تسنيم
بروزرسانی
شهادت ۶۹ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته در غزه

تسنیم/ وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که رژیم اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ مورد کشتار در این باریکه مرتکب شده و در نتیجه آن ۶۹ نفر به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه امروز شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن 69 نفر شهید و 212 نفر دیگر هم مجروح شده است.

این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته (15 مهرماه) تاکنون به 40 هزار و 334 نفر و تعداد مجروحان هم به 93 هزار و 356 نفر رسیده است. در ادامه این گزارش آمده است که هنوز بیش از 10 هزار نفر مفقود و زیر آوار هستند.

323 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، طولانی‌ترین نبرد در تاریخ آزادسازی فلسطین؛ نبردی که ارتش اشغالگر هیچ چشم‌انداز روشنی برای پایان آن و تحقق اهداف اولیه یعنی نابودی حماس و بازگرداندن اسرا ندارد، در این میان تنها به بمباران زنان و کودکان و غیرنظامیان بی‌پناه روی آورده است.

پزشکان بدون مرز اعلام کردند که بیمارستان‌های غزه فاقد ابتدایی‌ترین امکانات هستند و بیشتر بیماران در هر ثانیه به شهادت می‌رسند و جنگ در غزه همچنان ادامه دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره