نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله حزب‌الله به ۳ مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
حمله حزب‌الله به ۳ مقر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

ایسنا/ حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد روز دوشنبه سه تأسیسات مرتبط با اشغالگران از جمله مقر فرماندهی لشکر ۱۴۶ در پادگان شراگا را هدف قرار داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد، رزمندگان مقاومت اسلامی با استفاده از پهپاد به مقر فرماندهی جدید لشکر ۱۴۶ در پادگان شراگا حمله کردند.

در بیانیه حزب‌الله آمده است در این حمله محل استقرار سربازان و افسران هدف قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، این حمله در واکنش به حمله هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهر صیدا در جنوب لبنان انجام شد. حزب‌الله گفت که انبارهای توپخانه در قلمرو پادگان شراگا وجود دارد و رزمندگان حزب‌الله هم‌چنین مقر فرماندهی اداری تیپ نظامی جولانی رژیم صهیونیستی و سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان با بیان اینکه گروه دیگری از پهپادهای حزب‌الله به مقر لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی واقع در کیبوتص آیلت حاشاآر حمله کردند، افزود که حمله سوم، پایگاه مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و هدف آن از بین بردن سیستم‌های کنترل عینی بود.

حزب‌الله پیش از این در روز یکشنبه اعلام کرده بود در عملیات اربعین بیش از ۳۲۰ موشک و ده‌ها پهپاد را به سمت اراضی اشغالی در مرحله اول انتقام شهادت فؤاد شکر، فرمانده ارشد خود در بیروت، شلیک کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره