نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ کت و شلوارش را تکه‌پاره می‌کند و می‌فروشد!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ترامپ کت و شلوارش را تکه‌پاره می‌کند و می‌فروشد!

ایسنا/ دونالد ترامپ حاضر است برای افزایش کمک‌های مالی حامیانش، کت و شلواری که در اولین مناظره انتخاباتی با جو بایدن به تن کرده بوده و آن را «لباس ناک‌اوت» می‌داند، تکه‌پاره کند!

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا اعلام کرد مجموعه جدیدی از «کارت‌های تجارت دیجیتال» را می‌فروشد و حامیانی که ۱۵ کارت یا بیشتر خریداری کنند، کارت فیزیکی مزین به تکه‌ای از کت و شلواری که او برای مناظره ریاست جمهوری با «جو بایدن» در ماه ژوئن پوشیده بود، دریافت خواهند کرد.

این اطلاعیه روز سه‌شنبه در ویدئویی در پلتفرم «تروث سوشال» منتشر شد.

این کارت‌ها که مجموعه «اول آمریکا» (America First) نام دارد، ۵۰ تصویر جدید از ترامپ، از جمله حین رقصیدن و بیت‌کوین به دست و غیره را نشان می‌دهد. او گفت که قیمت هر کارت دیجیتال ۹۹ دلار است و حامیانی که ۱۵ کارت یا بیشتر (با هزینه ۱۴۸۵ دلار یا بیشتر) خریداری کنند، کارت فیزیکی را دریافت خواهند کرد.

ترامپ در این ویدئو با اشاره به کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی بعد از برگزاری اولین و تنها مناظره انتخاباتی فاجعه‌بار خودش در ژوئیه، گفت: «مردم به آن می‌گویند کت و شلوار ناک‌اوت. من در مورد آن چیزی نمی‌دانم، اما این چیزی است که آنها نامگذاری کرده‌اند.»

او ادامه داد: «ما کت و شلوار ناک‌اوت (ضربه فنی) را می‌بُریم و شما یک تکه از آن را می‌گیرید. همچنین به طور تصادفی به پنج نفر از آنها امضا می‌دهیم. یک کالای کلکسیونی واقعی! این چیزی است که باید به خانواده خود بدهید، به بچه‌ها و نوه‌هایتان.»

ترامپ همچنین گفت، حامیانی که ۷۵ کارت دیجیتال به قیمت ۷۴۲۵ دلار خریداری کنند، می‌توانند در یک ضیافت شام با این رئیس‌جمهور سابق آمریکا در باشگاه گلف ملی ترامپ در فلوریدا شرکت کنند.

دونالد ترامپ گفت: «می‌دانید که آنها من را رئیس‌جمهور رمزارز خطاب می‌کنند. من نمی‌دانم این درست است یا نه، اما بسیاری از مردم این را می‌گویند، پس موقعیت را از دست ندهید، به سایت... بروید و قطعه‌ای از تاریخ آمریکا را جمع‌آوری کنید.»

به گزارش روزنامه گاردین، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در گذشته هم کارت‌های تجارت دیجیتال را منتشر کرده و فروخته است.

در سال ۲۰۲۲، ترامپ اولین مجموعه کارت‌های تجارت دیجیتال خود را معرفی کرد که شامل تصویری از خود در لباس ابرقهرمانی بود. این کارت‌ها در کمتر از یک روز فروخته شد و ۴.۵ میلیون دلار سود داشت.

همچنین این اولین بار نیست که ترامپ بخشی از یکی از کت و شلوارهای خود را می‌فروشد. سال گذشته، ترامپ شروع به فروش تکه‌های کوچک کت و شلواری کرد که هنگام دستگیری پوشیده بود و در زندان آتلانتا حین عکس گرفتن به تن داشت. حامیان او برای دریافت یک تکه از آن کت و شلوار، باید ۴۷ کارت معاملاتی دیجیتالی می‌خریدند که هزینه آن ۴۶۵۳ دلار می‌شد.

این سیاستمدار جمهوری‌خواه آمریکا همچنین از تصویری که مقام‌های زندان از او گرفتند، کسب درآمد کرد و آن عکس در زندان آتلانتا در اوت گذشته را روی لیوان‌های قهوه، تی‌شرت‌ها و دیگر اقلام به فروش رساند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره