نماد آخرین خبر

تیراندازی اسرائیل به خودروی سازمان ملل به دلیل خطای ارتباطی بود

منبع
مهر
بروزرسانی
تیراندازی اسرائیل به خودروی سازمان ملل به دلیل خطای ارتباطی بود

مهر/ آمریکا بار دیگر توحش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را در مجامع بین المللی توجیه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی بار دیگر اقدام به توجیه توحش این رژیم در غزه در مجامع بین المللی کرد.

بر این اساس، رابرت وود، معاون نمایندگی آمریکا در شورای امنیت مدعی شد تیراندازی نظامیان اسرائیلی به سوی خودروی تیم امدادی برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل در غزه ناشی از اشتباه بوده است.

وی در جلسه شورای امنیت گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد تیراندازی به سوی خودروی امدادگران در غزه به دلیل خطا در ارتباطات رخ داده است. ما به فوریت از آنها خواستیم اقدام به رفع این اشتباه در سیستم‌های ارتباطی خود کنند.

این مقام آمریکایی خاطر نشان کرد: اسرائیل نه تنها باید اشتباهات خود در این زمینه را بپذیرد بلکه باید اقدامات قاطعی برای جلوگیری از تیراندازی نظامیان خود به خودروهای سازمان ملل انجام دهد.

مقامات سازمان ملل می‌گویند تیراندازی به خودروی برنامه جهانی غذا در غزه درحالی صورت گرفته بود که تیم سازمان ملل مجوزها و هماهنگی‌های لازم را با مقامات صهیونیست انجام داده بود.

پیش از این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل تیم امدادی "آشپزخانه مرکزی جهان" که اقدام به توزیع غذای گرم در غزه می‌کرد، هفت امدادگر بین المللی را به کام مرگ کشاند.





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar