نماد آخرین خبر

بی‌اعتمادی سربازان ذخیره به فرماندهی ارتش صهیونیستی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بی‌اعتمادی سربازان ذخیره به فرماندهی ارتش صهیونیستی

ایسنا/ نتایج یک نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از سربازان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی اعتماد خود را به رئیس ستاد ارتش از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، این نظرسنجی که موسسه امنیت ملی و راهبردی صهیونیستی«مسغاف» انجام داد نشان می‌دهد بیش از نیمی از سربازان ذخیره در ارتش اشغالگر اعتماد خود را به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد اسرائیل از دست داده‌اند و به طور کلی اعتماد بسیار کمی به مدیریت فرماندهی عالی جنگ دارند.

پایگاه لبنانی «العهد» نوشت طبق نتایج نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد، ۵۸ درصد از سربازان ذخیره اعتماد خود را به هالوی از دست داده‌اند و ۴۹ درصد دیگر معتقدند که باید رئیس ستاد ارتش در نزدیک‌ترین زمان ممکن استعفا کند.

«گابی سیبونی» سرهنگ ذخیره ارتش اشغالگر نتایج این نظرسنجی را «زلزله» توصیف کرد و نسبت به بی‌اعتمادی سربازان ذخیره به فرماندهی ارتش ابراز نگرانی کرد.

او در گفت‌وگو با رادیو رژیم صهیونیستی تاکید کرد که نتایج بسیار ناگوار است.

نتایج نظرسنجی چند روز بعد از آن منتشر می‌شود که یک رسانه اسرائیلی از تصمیم هالوی برای استعفا از پست خود در صورت «حرکت اسرائیل به سمت معامله‌ای خبر داد که به توقف جنگ در نوار غزه منجر می‌شود».

این رسانه به نقل از برخی منابع گفت رئیس ستاد و مقامات دیگر تصمیم به استعفا گرفته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که به شکل جمعی استعفا کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر