نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خالد مشعل را تهدید به ترور کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی خالد مشعل را تهدید به ترور کرد

ایسنا/ در پی اظهارات اخیر «خالد مشعل» رئیس جنبش حماس در خارج که در استانبول مطرح شد، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مستقیما او را تهدید به ترور کرد.

تهدید کاتس بعد از انتشار فایل صوتی مشعل مطرح شد که در آن به بازگشت عملیات انفجاری علیه اسرائیل تهدید کرده بود؛ امری که با واکنش قوی از سوی طرف اسرائیلی روبرو شد.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تاکید کرد اسرائیل تحقق آرزوی مرگ برای خالد مشعل و همراهان او در رهبری را در اسرع وقت تضمین خواهد کرد. او افزود این بار متفاوت خواهد بود و بدون کمی تغییر انجام خواهد شد. 

این تشدید تنش بعد از آن صورت گرفت که مشعل در سخنرانی روز چهارشنبه طی کنفرانس خبری در استانبول عملیات شهادت طلبانه‌ای را که مجددا در نوار غزه بروز یافته ستود و خواستار افزایش درگیری با اسرائیل و مقاومت در همه جبهه‌ها شد.

او خواستار از سرگیری تظاهرات دانشجویی علیه حمایت بین‌المللی و آمریکا از رژیم اسرائیل شد و جوانان جهان اسلام را برای بازگشت به میادین دانشگاهی و آغاز موج جدیدی از اعتراضات با درخواست توقف جنگ اسرائیل در نوار غزه و محکومیت حمایت آمریکا و کشور‌های غربی از اسرائیل ترغیب کرد. 

وی طی سخنرانی خود در آستانه نخستین سالگرد عملیات طوفان الاقصی گفت باید برای انتفاضه جدیدی آماده شد که روح را به این جنبش باز می‌گرداند و پیام واضحی به واشنگتن و جهان برای توقف تجاوز به غزه ارسال کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره