نماد آخرین خبر

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا: در دولت دوم ترامپ یک دموکرات می تواند حضور داشته باشد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
معاون رئیس جمهور سابق آمریکا: در دولت دوم ترامپ یک دموکرات می تواند حضور داشته باشد

ایرنا/ «جی دی ونس» معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ این کشور گفت: یک دمکرات می تواند در دولت دوم ترامپ حضور داشته باشد.

به گزارش ایرنا، «جی دی ونس» معاون ترامپ روز جمعه به وقت محلی در واکشن به اینکه کامالا هریس به سی ان ان گفت که در صورت انتخاب شدن، یک جمهوری خواه را برای کابینه خود منصوب خواهد کرد، گفت: «البته»، دولت دوم ترامپ شامل یک دموکرات خواهد بود.

ونس گفت: ما دموکرات‌هایی داریم که فعالانه در تیم حضور دارند از جمله تولسی گابارد، که در رقابت‌های مقدماتی دموکرات‌ها در سال ۲۰۲۰ با کامالا هریس رقابت کرد و همچنین رابرت کندی. این افراد همگی در تیم دونالد ترامپ حضور دارند.

گابارد نماینده سابق دموکرات ها، و رابرت اف کندی جونیور، که اخیراً از انتخابات به عنوان یک مستقل خارج شد، هر دو به تیم دونالد ترامپ اضافه شده اند و در روزهای اخیر از او حمایت کردند.

گابارد در سال ۲۰۲۲ از حزب دموکرات خارج شد، در حالی که کندی برای اولین بار در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حزب دموکرات، جو بایدن را به چالش کشید و سپس به عنوان یک نامزد مستقل اعلام حضور کرد.

ونس که سناتور اوهایو است، متعهد به انتصاب کندی به کابینه احتمالی ترامپ نشد، اما گفت امیدوار است " کندی نقشی در پاسخ به برخی از سوالات بزرگ ایفا کند."

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره