نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

گزارش وال استریت ژورنال از افزایش شکست‌های ارتش رژیم صهیونیستی

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
گزارش وال استریت ژورنال از افزایش شکست‌های ارتش رژیم صهیونیستی

باشگاه خبرنگاران/ وال استریت ژورنال گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خسته شده و با شکست‌های نظامی فزاینده‌ای مواجه است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال فاش کرد که آمریکا هنوز در اعمال فشار شدید بر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای دادن امتیاز به حماس، برای انعقاد قرارداد تبادل زندانیان و آتش‌بس مردد است.
براساس گزارش المیادین، این روزنامه آمریکایی از افزایش شکست‌های نظامی که ارتش رژیم صهیونیستی با آن دست به گریبان است، اشاره کرد و نوشت: اسرائیل در حالی نیرو‌های خود را خسته می‌بیند که جنگی را در سه جبهه انجام می‌دهد: در نوار غزه، علیه حزب الله در جنوب لبنان و اخیرا علیه مقاومت در کرانه باختری.
این روزنامه خاطرنشان کرد که آمریکا ممکن است هنوز در اعمال فشار قوی بر نتانیاهو برای امتیاز دادن به جنبش حماس تردید داشته باشد، زیرا می‌ترسد که این امر به مبارزات ریاست جمهوری کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات پیش‌رو آمریکا آسیب برساند.
نظرسنجی اخیر انجام شده توسط یک موسسه صهیونیستی که در قدس اشغالی مستقر است، نشان داد که ۸۲ درصد از شهرک‌نشین‌های صهیونیستی از دستیابی به توافق برای بازگرداندن اسرای صهیونییتی در نوار غزه حمایت می‌کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثریت صهیونیست‌ها ماه‌ها پیش از دستیابی به توافق حمایت کردند، اما هنوز بر سر شرایط اختلاف نظر دارند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره