نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
 حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد

ایسنا/ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) با انتشار یک کلیپ ویدیویی کوتاه به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار این ویدیو اعلام کرد هر زمان که تجاوزات علیه نوار غزه متوقف شود، اسرای صهیونیست زنده بازخواهند گشت.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، جنبش حماس در این پیام ویدیویی خود همچنین تاکید کرد هر روزی که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حکومت باقی بماند ممکن است به معنای تابوت جدیدی باشد.

حماس اعلام کرد: در صورت تداوم تجاوزات، سرنوشت اسرا نامشخص باقی خواهد ماند؛ تصمیم با خودتان است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی بار دیگر بر تصمیم خود برای تداوم جنگ در نوار غزه و آزاد کردن اسرای صهیونیست از طریق عملیات نظامی تاکید کرد.

نتانیاهو در حالی بر ضرورت ادامه جنگ تاکید کرد که روز یکشنبه و پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرا را کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد.

موضوع ماندن و یا نماندن در محور فیلادلفیا به عامل اختلاف میان مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و درحالی که سران نظامی این رژیم ماندن در آن را بیهوده می‌دانند، نتانیاهو و وزرای تندروی او بر ضرورت حفظ حضور نظامی در این محور تاکید دارند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره