نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ: تحریم‌ها باعث مرگ دلار خواهند شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ترامپ: تحریم‌ها باعث مرگ دلار خواهند شد

ایسنا/ دونالد ترامپ «رئیس‌جمهور پیشین و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا» روز پنج‌شنبه در سخنانی عنوان کرد که اعمال تحریم‌های بیشتر در نهایت باعث مرگ دلار خواهد شد. 

 ترامپ در ضیافتی که به میزبانی باشگاه اقتصادی نیویورک برگزار شد، عنوان کرد: «من کمیسیون بهره‌وری دولتی ایجاد خواهم کرد که به طور کامل حسابرسی‌های مالی و اجرایی تمام دولت فدرال را انجام دهد و توصیه‌های برای انجام اصلاحات لازم ارائه دهد.»

وی در ادامه عنوان کرد: «ایلان ماسک به دلیل اینکه از مشغله زیادی برخوردار نیست، پذیرفته که در صورت داشتن زمان کافی، این کارگروه را هدایت کند.»

ترامپ با تاکید بر اینکه دولت وی بر روی صنایع نوظهور تمرکز خواهند کرد، گفت: «به جای اینکه به صنایع آینده حمله کنیم، ما با روی باز از آن‌ها استقبال خواهیم کرد. ما آمریکا را تبدیل به مرکز رمز ارز و بیت‌کوین خواهیم کرد.»

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی در انتخابات به افزایش تحریم‌ها علی‌الخصوص علیه روسیه خواهد پرداخت، گفت: «من از تحریم استفاده می‌کردم. آن‌ها را اعمال می‌کردم و در سریع‌ترین زمان ممکن برمی‌داشتم چراکه در نهایت باعث مرگ دلار و هر آنچه که دلار نماد آن است خواهد شد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره