نماد آخرین خبر

مجروح شدن شماری از شهروندان آمریکا بر اثر تیراندازی در یک بزرگراه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مجروح شدن شماری از شهروندان آمریکا بر اثر تیراندازی در یک بزرگراه

ایرنا/ پلیس ایالت کنتاکی و مقامات محلی در حال بررسی یک حادثه تیراندازی هستند که در بزرگ های ۷۵ رخ داد که منجر به زخمی شدن شماری از رهگذران شده است.

به گزارش "ان پی آر" دفتر کلانتر شهرستان لورل در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که یک "وضعیت تیراندازی فعال" ایجاد شده است و "افراد متعدد" در نزدیکی بزرگراه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

این دفتر افزود که این بزرگراه در ۹ مایلی شمال لندن بسته شده است.

اندی بشیر فرماندار کنتاکی در پیامی در ایکس نوشت: "من گزارش های اولیه را از پلیس ایالت کنتاکی و دفتر امنیت داخلی خود دریافت کرده ام. ما فعالانه وضعیت را زیر نظر داریم و تمام حمایت ها ارائه خواهد شد. برای همه افراد دعا کنید.»

بشیر افزود: به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آنها را درمیان خواهم گذاشت.

اسکاتی پنینگتون، رییس پلیس بزرگراه ایالت کنتاکی در رسانه های اجتماعی اعلام کرد که مظنون فراری است و از مردم خواست تا در خانه بمانند.

به گزارش ایرنا، ایالات متحده در سال های اخیر شاهد افزایش قابل توجه جرایم و خشونت‌های تیراندازی دسته جمعی بوده است. سازمان آرشیو خشونت‌های مسلحانه (GVA) پیشتر اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۳ بیش از ۴۲ هزار نفر در آمریکا با سلاح ها گرم و سرد جان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر، پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) در گزارشی از افزایش حوادث جنایی در مدارس و دانشگاه‌های این کشور خبر داده است. بر اساس این گزارش، از هر ۱۰ مورد حادثه جنایی و خشونت در این کشور، یک مورد در مدارس یا دانشگاه‌ها رخ می‌دهد. این گزارش مدعی شده که بیشتر قربانیان این جنایات، دانشجویان سیاه پوست و یهودی هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar