نماد آخرین خبر

انصارالله پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 انصارالله پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد

باشگاه خبرنگاران/ انصارالله یمن یک پهپاد جاسوسی MQ-۹ متعلق به ایالات متحده را بر فراز استان مارب سرنگون کرد. 
 
انصار الله یمن امروز یکشنبه اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی MQ-۹ متعلق به ایالات متحده را منهدم کردند. این گروه یمنی اعلام کرد که این پهپاد را بر فراز استان مارب سرنگون کرده است.

ارتش آمریکا تاکنون واکنشی به این خبر نشان نداده است. انصارالله همچنین گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی پس از سرنگونی پهپاد، در استان إب حملات هوایی انجام داده است.

شبکه المسیره ساعاتی قبل از سه حمله هوایی ائتلاف متجاوز آمریکایی-انگلیسی به منطقه «میتم» در شرق شهر «إب» واقع در مرکز یمن خبر داد.

به تازگی انصارالله یمن نفتکش ام وی دلتا سونیون MV Delta Sounion حامل یک میلیون بشکه نفت خام در دریای سرخ را هدف قرار داد.

سونیون هفته گذشته توسط پرتابه‌های متعدد در شهر بندری حدیده یمن هدف قرار گرفت. نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ را هدف قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس نیز زمستان گذشته در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی ماه‌های قبل از آن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره