نماد آخرین خبر

اصابت پهپاد حزب‌الله به نهاریا

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به شهر «نهاریا» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه العربی در این باره گزارش داد که در پی نفوذ پهپادهای حزب‌الله لبنان به شهر نهاریا آژیرهای خطر در این شهر به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که پهپاد حزب‌الله به یک خانه در نهاریا اصابت کرد.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره نوشتند: حزب‌الله نهاریا را در تیررس خط مستقیم آتش خود قرار داده است و دیگر به هدف قرار دادن مواضع نظامی بسنده نمی‌کند و اهداف غیرنظامی و ساختمان‌ها را نیز هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد که چندین پهپاد حزب‌الله توانسته‌اند از سامانه گنبد آهنین عبور کنند و اهدافی را در الجلیل غربی مورد اصابت قرار دهند.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از اصابت مستقیم پهپاد حزب‌الله به یک برج در نهاریا منتشر کردند.
 
در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی از شکست سامانه‌های پدافند هوایی رژیم اشغالگر در رهگیری پهپادهای حزب‌الله و رسیدن آنها به نهاریا انتقاد کردند.

حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۸:۱۲ صبح روز دوشنبه ۹/۹/۲۰۲۴ پایگاه «معیان باروخ» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادند.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره