نماد آخرین خبر

پیام السنوار به جنبلاط

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیام السنوار به جنبلاط

ایسنا/ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در پیامی به رئیس سابق حزب سوسیال ترقی‌خواه لبنان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه تصریح کرد: این خون‌های پاک موجب افزایش صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست و نازی تا بیرون راندن آنها از اراضی مان خواهد شد.

به گزارش ایسنا، «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیال ترقی‌خواه لبنان و فرزندش «تیمور جنبلاط» رئیس کنونی این حزب نامه‌ای از «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس دریافت کردند که در آن از همبستگی‌ و پیام تسلیت‌ آنان در شهادت «اسماعیل هنیه» تشکر شده است.

در پیام السنوار آمده است:

فرمانده شهید ما و نماد امت و فلسطین در نبرد طوفان الاقصی به عنوان یکی از شرافتمندانه‌ترین نبردهای تاریخی مردم فلسطین به کاروان شهدا پیوست تا خون هنیه و فرزندان و نوادگان و خانواده‌ وی با فداکاری‌های سترگ مردم‌مان در غزه، کرانه باختری و قدس و دیگر اراضی اشغالی درهم آمیخته شود.

شهادت، وی تاکیدی است بر اینکه خون فرماندهان و مجاهدان ما رنگین‌تر از خون مردم‌مان نیست، این خون‌های پاک و کاروان‌های مبارک شهدا موجب افزایش صلابت و قدرت ما در رویارویی با اشغالگران صهیونیست و نازی تا بیرون راندن آنها از اراضی و مقدسات‌مان و برپایی کشور مستقل فلسطین با حاکمیت کامل به پایتختی قدس خواهد شد.

ما در جنبش حماس همواره در وفاداری به خون شهدا ثابت‌قدم باقی خواهیم ماند، اصول والایی که فرمانده شهیدمان ابوالعبد (هنیه) بدان فرا می‌خواند، همیشه ثابت و حاضر خواهد ماند و حماس و مجاهدانش در این مسیر حرکت خواهند کرد.

از جمله این اصول، اتحاد مردم فلسطین بر سر گزینه جهاد و مقاومت، وحدت امت عربی و اسلامی و پرهیز از تفرقه و اختلاف است تا متحد و یکپارچه در مقابل دشمن صهیونیست بایستیم که دشمن واقعی و بزرگترین تهدید علیه امت ماست، سیاست اشغالگران مبتنی بر توسعه‌ جاه‌طلبی در غارت ثروت‌ها و منابع ماست. خداوند شما و مردم لبنان را در امنیت و ثبات حفظ کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره