نماد آخرین خبر

منابع صهیونیستی: اسرائیل به نابودی حماس نزدیک هم نشده است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
منابع صهیونیستی: اسرائیل به نابودی حماس نزدیک هم نشده است

تسنیم/ کارشناسان صهیونیست با اشاره به اینکه ادعاهای مقامات این رژیم درباره رسیدن به اهداف جنگی در غزه، دروغی بیش نیست، تاکید کردند که اسرائیل به هدف خود در نابودی حماس حتی نزدیک هم نشده و باید هرچه زودتر جنگ را متوقف کند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در میان سردرگمی صهیونیست‌ها در جبهه‌های مختلف جنگ با گروه‌های مقاومت، رسانه‌های عبری اعلام کردند که اسرائیل با نابودی حماس فاصله زیادی دارد و باید جبهه جنگ در غزه را ببندد.

«اوهاد حمو» خبرنگار امور عربی در شبکه 12 رژیم صهیونیستی در این زمینه با انتقاد از سخنان «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم مبنی بر تصمیم برای انتقال مرکز ثقل به جبهه شمالی با لبنان در سایه نزدیک شدن به تکمیل اهداف نظامی در نوار غزه، اعلام کرد که این ادعاها به معنای گمراه کردن اسرائیلی‌هاست و واقعیت آن است که اسرائیل اصلاً به هدف خود در از بین بردن حماس در غزه نزدیک نشده است.

وی افزود: بعد از گذشت بیش از 11 ماه از جنگ در غزه، دولت غزه به رهبری حماس حقوق کارمندان خود را در ماه اخیر پرداخت کرده و حضور چندین تیپ از نیروهای حماس در این منطقه نشان می‌دهد که این جنبش همچنان در غزه حضور دارد. بنابراین ما به گالانت می‌گوییم که تو نمی‌توانی حماس را از بین ببری.


از طرف دیگر «نیر دووری» تحلیلگر امور نظامی همین شبکه صهیونیستی با اشاره به فرسایشی شدن جنگ غزه، بر لزوم پایان دادن به این جنگ تاکید و اعلام کرد که اگر جنگ غزه متوقف نشود، اسرائیل وارد یک جنگ فرسایشی بسیار طولانی در جنوب و شمال خواهد شد که تحمل آن را نخواهد داشت.

این کارشناس صهیونیست با به سخره گرفتن اظهارات مقامات این رژیم مبنی بر انتقال مرکز ثقل ارتش به شمال و گسترش جنگ در این جبهه گفت که چگونه قبل از پایان دادن به تنش‌ها در جنوب می‌توان به وضعیت شمال فکر کرد و اسرائیل باید قبل از هر چیزی با توقف جنگ در جبهه غزه، به یک توافق برای تبادل اسرا برسد.

وی در ادامه به ارتباط جبهه شمال با جنوب اشاره و تاکید کرد: (سید) حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله بارها گفته تا زمانی که جنگ در غزه متوقف نشود، عملیات‌های حزب الله علیه اسرائیل در جبهه شمالی همچنان ادامه خواهد داشت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره