نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

نتانیاهو: در روزهای آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهیم بود

منبع
فارس
بروزرسانی
نتانیاهو: در روزهای آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهیم بود

فارس/ نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه این رژیم در روزهای آینده با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود، مدعی شد که صهیونیستها مأموریتهای تکمیل‌نشده‌ای دارند.
 
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه امروز شنبه پس از به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان ادعاهایی علیه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت مطرح کرد.

نتانیاهو مدعی شد که «اسرائیل همچنان محکم است و ما به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد».  وی با این ادعا که ما پیروز خواهیم شد و همچنان به حمله به دشمنان خود ادامه خواهیم داد، گفت: ما در روزهای آینده چالش‌های بسیار بزرگی پیش روی خود داریم».

حزب الله بعد از ظهر امروز با انتشار بیانیه‌ای، خبر شهادت نصرالله را تأیید کرد و گفت: : سید و سرور مقاومت و بنده صالح خداوند، چون شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن به جوار پروردگار شتافت؛ کسی که در مسیر رضای او حرکت کرد، به قافله جاویدان شهدای کربلای نورانی پیوست.در ادامه این بیانیه آمده است که سرانجام سید حسن نصرالله نیز به یاران شهید خود که قریب به سی سال راه آنها را ادامه می‌داد، پیوست.

رهبری که آزادسازی لبنان در سال۲۰۰۰، پیروزی مقاومت در سال۲۰۰۶ و در سایر نبردهای حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین را در کارنامه خود دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر دیروز جمعه با بمباران وحشیانه ضاحیه جنوبی بیرون با بیش از ۸۰ بمب یک تنی سنگرشکن، موجب شهادت و مجروحیت شمار زیادی از غیرنظامیان لبنانی و ویرانی گسترده منطقه هدف شد.حزب‌الله، مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان‌الله تعالی علیه) ، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مد ظله‌ العالی) مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد لبنان، امت اسلام و همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان تسلیت گفت.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین مدعی شد که به‌شهادت‌رساندن سید حسن نصرالله شرط اصلی برای بازگشت شهرک‌نشینان صهیونیست به منازلشان و بازگرداندن اسرای صهیونیستی است. این در حالی است که نتانیاهو بارها وعده آزادی اسرای اسرائیلی و بازگرداندن شهرنشینان اسرائیلی را به صهیونیست‌ها داده، ولی تاکنون موفق به انجام این کار نشده است.

حزب‌الله نیز تأکید دارد که پس از شهادت نصرالله به مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد و اجازه نخواهد داد شهرک‌نشینان اسرائیلی به منطقه شمال فلسطین اشغالی بازگردند.

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اسرائیل در یک نقطه تحول تاریخی قرار دارد تصریح کرد: «مأموریت ما هنوز کامل نشده است ما مأموریت‌های بزرگ دیگری داریم که باید آن را انجام دهیم».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره