نماد آخرین خبر

روز 369 طوفان‌الاقصی| 4 حمله پهپادی عراقی‌ها علیه اسرائیل

منبع
تسنيم
بروزرسانی
روز 369 طوفان‌الاقصی| 4 حمله پهپادی عراقی‌ها علیه اسرائیل

تسنیم/ نبرد طوفان‌الاقصی در حالی یک سالگی خود را رد کرده است که راهبرد «یکپارچگی جبهه‌ها» بیش از هر زمان دیگری در جبهه مقاومت خود را نشان داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 369 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، نبردی که اکنون دیگر محدود به غزه نیست و در حالی که رژیم اشغالگر اسرائیل لبنان را نیز آماج حملات شدید هوایی قرار داده،  گروههای مختلف مقاومت در عراق و یمن نیز با قدرت به حملات خود ادامه می‌دهند.

در این راستا نظریه «یکپارچگی جبهه‌ها» (وحدة الساحات) که از چندین سال پیش در میان گروههای مقاومت مطرح شده، اکنون به خوبی به منصه ظهرو رسیده است.

در مقابل نیز رژیم اشغالگر اسرائیل این روزها به شدت حملات خود در مناطق مختلف غزه پس از مدتی آرامش نسبی، افزوده است؛ به طوریکه منابع خبری فلسطینی روز گذشته نوشتند که حجم بمباران‌ها مشابه روزهای ابتدایی جنگ است.

در این راستا نیروهای اشغالگر اسرائیلی از سه بیمارستان در شمال غزه خواسته‌اند که بلافاصله تخلیه شوند و تهدید کردند که در صورت عدم همکاری، سرنوشتی مشابه بیمارستان الشفا خواهند داشت، یعنی ویرانی، کشتار و بازداشت. در عین حال، وضعیت انسانی در شمال غزه به شدت وخیم‌تر شده است، به ویژه پس از حملات گسترده اشغالگران به مناطق بیت حانون، بیت لاهیا و جبالیا و تشدید محاصره‌ای که از چند روز پیش آغاز شده است.

دیروز، سه‌شنبه، ارتش اشغالگر، اطراف بیمارستان کمال عدوان در بیت لاهیا را با گلوله‌های توپخانه و پهپاد هدف قرار داد. همچنین در بعدازظهر، شدت حملات خود را افزایش داد و از مدیر بیمارستان خواست که تا 24 ساعت آینده این مکان باید تخلیه شود.

تحولات روز 369 طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

******************************************

جمع‌آوری پیکر دهها شهید در خیابان‌های اردوگاه جبالیا

در پی حملات شدید روزهای اخیر در اردوگاه جبالیا، پیکر دهها شهید همچنان بر روی زمین افتاده و نیروهای امدادی امکان دسترسی به آن‌ها را نداشتند، تا اینکه بامداد امروز این امکان تا حدودی فراهم شد و با این حال همچنان پیکر شهدای بسیاری در زیر آوار ساختمان‌ها مانده است.

9 شهید در بمباران یک آپارتمان در غزه

در پی بمباران یک آپارتمان مسکونی در محله الشجاعیه در شرق شهر غزه، تاکنون 9 نفر از اعضای یک خانوده شهید شده‌اند

حزب‌الله از حمله دقیق به پیاده‌نظام ارتش اسرائیل خبر داد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان این گروه مقاومت ساعت 12:15 بامداد امروز به وقت محلی، گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی که قصد نفوذ به روستای «بلیدا» را داشتند را مورد هدف قرار داده است

43 شهید در حملات روز گذشته اشغالگران در غزه

منابع بیمارستانی در غزه اعلام کردند که روز سه‌شنبه طی حملات رژیم اشغالگر اسرائیل در  مناطق مختلف این منطقه، 43 نفر شهید شده‌اند.

4 حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق

مقاومت اسلامی عراق در ساعات بامدادی امروز در 4 اطلاعیه جداگانه از حملات پهپادی به دو هدف حیاتی در جولان اشغالی و دو هدف دیگر در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

36 شهید و 150 زخمی در روز گذشته در لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی حملات روز گذشته رژیم صهیونیستی 36 نفر شهید و 150 تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گفته این وزارتخانه از زمان آغاز حملات رژیم اشغالگر به لبنان، در مجموع 2119 نفر شهید و 10019 نفر زخمی شده‌اند

رسانه‌های اسرائیلی: دستکم 18 نظامی مجروح از مرزهای شمالی با لبنان به بیمارستان منتقل شدند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که روز گذشته (سه‌شنبه) دستکم 18 نظامی مجروح در درگیری‌های شمال فلسطین اشغالی با رزمندگان حزب الله لبنان به بیمارستان صفد منتقل شدند.

انتهای پیام/





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar