نماد آخرین خبر

بلوف نتانیاهو دو ماه بیشتر دوام نیاورد

منبع
فارس
بروزرسانی
بلوف نتانیاهو دو ماه بیشتر دوام نیاورد

فارس/ گزارش رسانه‌های غربی از احتمال ارسال سامانه‌های پدافند هوایی «تاد» از آمریکا برای اسرائیل، برخی را به یاد بلوف دو ماه پیش بنیامین نتانیاهو انداخته است.
 
منابع خبری عمدتا عبری‌زبان شب گذشته گزارش دادند که آمریکا احتمالا سامانه‌های پدافند هوایی «تاد» را در اسرائیل مستقر خواهد کرد.

به گزارش روزنامه «یدیعوت آحارانوت» استقرار این سامانه‌های بدین منظور است که دفاع اسرائیل برابر موشک‌های بالستیک ایران را تقویت می‌کند.

بر اساس این گزارش، سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا توسط نیروهای آمریکایی مستقر در اسرائیل عملیاتی خواهند شد.

شبکه 12 اسرائیل نیز گزارش داد که برای اولین بار نظامیان آمریکایی کار راه‌اندازی سامانه پدافند موشک‌های بالستیک را در اسرائیل بر عهده خواهند گرفت.

اما این گزارش‌ها در حالی است که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در 18 مرداد ماه گفته بود که اسرائیل نیازی به کمک کسی ندارد و خودش می‌تواند از خود در برابر حماس، حزب‌الله، انصارالله و ایران دفاع کند!

اکنون سامانه‌های تاد که گویا قرار است به همراه اپراتورهای آمریکایی به فلسطین اشغالی ارسال شوند، نشان می‌دهند که عملیات وعده صادق 2 با داشته‌های رژیم اشغالگر چه کرده است.

باراک راوید، تحلیل‌گر اسرائیلی شبکه سی ان ان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «اگر آمریکا در اسرائیل سامانه‌های پدافندی مستقر کند، این اقدام با اساس سخنان نتانیاهو که گفته بود اسرائیل می‌تواند از خودش دفاع کند در تناقض است».

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره