نماد آخرین خبر

حزب‌الله:صهیونیست‌ها به زودی خبرهای تلخ زیادی می‌شنوند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حزب‌الله:صهیونیست‌ها به زودی خبرهای تلخ زیادی می‌شنوند

تسنیم/ یکی از نمایندگان حزب‌الله در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه مرحله دردناک علیه دشمن صهیونیستی آغاز شده و به زودی اشغالگران خبرهای سخت و تلخی خواهند شنید، تاکید کرد که پروژه آمریکایی-صهیونیستی و توطئه‌های آنها در لبنان محکوم به شکست است.


«ابراهیم الموسوی» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی درباره تحولات مربوط به نبرد با دشمن صهیونیستی، اعلام کرد که حزب الله توانمندی‌های خود را احیا کرده و آمادگی کاملی برای تشدید درگیری‌ها دارد.

ابراهیم الموسوی در گفتگو با المیادین اظهار داشت: مرحله دردناک علیه دشمن صهیونیستی در چهارچوب یک برنامه یکپارچه آغاز شده و مقاومت در مواضع خود کاملاً مستحکم، مستقر است. حزب الله موفق شد همه توانمندی‌های خود را در درجه بالا احیا کند.

وی در ادامه صهیونیست‌ها را تهدید کرده و هشدار داد که در روزهای آینده اشغالگران خبرهای تلخ و سختی خواهند شنید و ضربات دردناکی به آنها وارد خواهیم ساخت. سلاح‌هایی که مقاومت رونمایی کرده، گسترش خواهد یافت و در چهارچوب یک جدول زمانی و تحولات میدانی، از سلاح‌های بیشتری رونمایی می‌کنیم.

این نماینده حزب الله درباره حمله کوبنده‌ای که مقاومت به پایگاه تیپ گولانی ارتش صهیونیستی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا انجام داد، گفت: هنگامی که حزب‌الله این عملیات را انجام داد، با وضوح و دقت هدف مشخصی را در فاصله ده‌ها کیلومتری انتخاب کرد.

ابراهیم الموسوی خاطرنشان کرد: موضوع امروز مربوط به میدان، استقامت و صبر است و پروژه آمریکایی صهیونیستی محکوم به شکست اسفناکی خواهد بود. آمریکا و رژیم صهیونیستی در چارچوب طرح‌های توطئه‌آمیز خود شروع به ارعاب و تحریک علیه همه حامیان مقاومت در لبنان کرده‌اند، اما لبنانی‌ها به پروژه مقاومت متعهد هستند و همچنان از آن حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: اشغالگران بعد از سه هفته، همچنان در تلاش برای ورود زمینی به لبنان هستند، اما هر بار رزمندگان قهرمان مقاومت ضربات بزرگی به آنها وارد ساخته و قاطعانه آنها را شکست داده‌اند. رژیم وحشی صهیونیستی با هدف افزایش فشار بر مقاومت، دست به قتل عام غیرنظامیان می‌زند اما حزب الله ضربات میدانی بیشتری در پاسخ به این جنایات دشمن، به صهیونیست‌ها وارد می‌سازد.

ابراهیم الموسوی در خصوص پرونده سیاسی مقاومت در شرایط کنونی تاکید کرد که حزب الله، آقای نبیه بری، رئیس پارلمان را برای هرگونه مذاکره‌ای مامور کرده و ایشان توانمندترین فرد برای مدیریت این مذاکرات با کشورهای غربی است. اولویت همه ما امروز آتش بس است، اما صهیونیست‌ها می‌خواهند زیر آتش مذاکره کنند که چنین چیزی هرگز قابل قبول نیست.

این نماینده حزب الله در رابطه با مسئله یونیفل (نیروهای موسوم به حافظ صلح سازمان ملل مستقر در جنوب لبنان) و حملاتی که رژیم صهیونیستی به مقر این نیروها انجام داده است، گفت: رژیم اشغالگر می‌خواهد از نیروهای یونیفل به عنوان سپر میدانی استفاده کند.

وی در ادامه با قدردانی از همه مردم مقاوم و صبور لبنان اظهار داشت: سطح و میزان آوارگی لبنانی‌ها در این جنگ بی‌سابقه است و من به نمایندگی از کل حزب الله از همه کسانی که از آوارگان لبنانی پذیرایی می‌کنند، تشکر می‌کنم. دشمن صهیونیستی به دنبال تفرقه انداختن در میان لبنانی‌هاست، اما همه این توطئه‌ها محکوم به شکست است.


الموسوی در پایان سخنان خود با اشاره به حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم، دولت و مقاومت لبنان، تاکید کرد که تلاش‌های دیپلماتیک زیادی از سوی تهران برای توقف این جنگ در منطقه وجود دارد و این تلاش‌ها از روز اول جنگ شروع شد. این تلاش‌های دیپلماتیک حیاتی و فعال تهران نشان دهنده تعهد ایران به لبنان است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره