نماد آخرین خبر

3 عملیات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در جنوب لبنان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
3 عملیات حزب‌الله علیه نظامیان صهیونیستی در جنوب لبنان

تسنیم/ رزمندگان حزب‌الله بامداد امروز در سه عملیات جداگانه نظامیان اشغالگر صهیونیستی را مورد حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان پس از انتشار بیانیه‌ای در خصوص ورود به مرحله جدیدی در وارد کردن ضربات مهلک به ارتش اشغالگر صهیونیستی، از سه عملیات موشکی و توپخانه‌ای علیه نظامیان این رژیم خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه اول خود اعلام کرد که رزمندگان حزب الله ساعت یک بامداد به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در اطراف روستای «عیتا الشعب» با تعداد زیادی موشک مورد هدف قرار داده‌اند.

دقایقی بعد حزب‌الله لبنان اعلام کرد که برای بار دوم نظامیان اسرائیلی را در اطراف روستای «عیتا الشعب» در جنوب لبنان مورد هدف موشکی قرار داده است.

طبق بیانیه مقاومت اسلامی لبنان، 10 دقیقه پس از حمله موشکی اول، نظامیان اسرائیلی برای عقب بردن زخمی‌ها و کشته شده‌ها وارد منطقه شدند که رزمندگان حزب‌الله بار دیگر همان نقطه را موشک‌باران کردند.

پس از آن مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که رزمندگان حزب‌الله در ساعت 1:05 بامداد به وقت محلی پس از رصد تحرکات نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در اطراف روستای «کفرکلا» با گلوله‌های توپخانه آن‌ها مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های اسرائیلی نیز اعلام کردند که طی درگیری‌های جنوب لبنان 8 نظامی این رژیم به شدت زخمی شده‌اند که شرایط چهار نفرشان به شدت وخیم است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز در بیانیه‌ای با بر شمردن بخش‌های مختلف در مواجهه با ارتش اسرائیل، اعلام کرد که مجموع خسارات دشمن حدود 55 کشته و بیش از 500 زخمی از میان فرماندهان و سربازان ارتش دشمن اسرائیلی برآورد شده است.

طبق این بیانیه، همچنین، 20 تانک مرکاوا، 4 بولدوزر نظامی، یک خودروی زرهی و یک نفربر منهدم و دو پهپاد از نوع «هرمز 450» سرنگون شده‌اند. این آمار شامل خسارات دشمن در پایگاه‌ها و مواضع نظامی در مرز لبنان و فلسطین و در عمق سرزمین‌های اشغالی نیست.

در این بیانیه همچنین آمده است: براساس دستورهای فرماندهی مقاومت اسلامی، اتاق عملیات مقاومت اسلامی اعلام می‌کند که به مرحله‌ای جدید و تصاعدی در مواجهه با دشمن اسرائیلی وارد شده است که در روزهای آتی بیشتر درباره آن صحبت خواهد شد.

انتهای پیام/





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar