نماد آخرین خبر

تداوم حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تداوم حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

ایرنا/ حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی از حمله به چند پایگاه، محل تجمع نظامیان صهیونیست و نقاطی در شهرک های اسرائیلی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله لبنان امروز نیز در بیانیه‌های جداگانه‌ای از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی از جمله پادگان «کیلع» در جولان اشغالی خبر داد.

این جنبش اعلام کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی صبح امروز دوشنبه پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه را موشکباران کردند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که برای سومین بار محل تجمع نظامیان صهیونیست در حومه شرقی شهرک مرکبا هدف حمله موشکی قرار گرفت که منجر به تلفاتی شد.

این جنبش در بیانیه‌های دیگری اعلام کرد که رزمندگان آن صبح امروز شهرک صهیونیستی «معالوت ترشیحا» را هدف حمله موشکی قرار دادند؛ همچنین نظامیان صهیونیست در حین تلاش برای تخلیه نظامیان کشته و زخمی شده در حومه شرقی شهرک مرکبا هدف حمله راکتی قرار گرفتند و علاوه بر آن تحرکات نظامیان صهیونیست در نزدیکی کفرکلا زیر آتش توپخانه حزب الله قرار گرفت.

رزمندگان حزب‌الله بعد از ظهر امروز دوشنبه همچنین «اردوگاه ۱۰۰ » شمال «اییلیت هشاحر» را موشکباران کردند.

همچنین شهرک صهیونیست‌نشین «کرمئیل» و پایگاه نظامی «۲۲۲۲» در جبل الشیخ (مرز میان فلسطین اشغالی، سوریه و لبنان) بعد از ظهر امروز هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت.

در همین ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲۲ راکت از اراضی لبنانی به سمت الجلیل علیا شلیک و برخی از آن‌ها رهگیری شد.

حملات گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان از دوم مهر ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن غیرنظامیان، شهرها و روستاهای جنوب لبنان، مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره