نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

پشت پرده ازدواج "ترامپ" و "ملانیا"

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پشت پرده ازدواج "ترامپ" و "ملانیا"

ايسنا/ بهترين دوست سابق ملانيا ترامپ ادعا مي‌کند، ازدواج اين بانوي اول آمريکا با دونالد ترامپ صرفا "معامله" بوده که طي آن رئيس جمهوري آمريکا يک "همراه جذاب" و ملانيا نيز امنيت به دست آورده است.

به نوشته روزنامه ديلي ميل، استفاني وينستون وولکاف که به عنوان بهترين دوست سابق ملانيا ترامپ مطرح شده در مصاحبه با بي.بي.سي عنوان کرد: من قطعا معتقدم اين يک ازدواج معامله‌اي بوده است. دونالد در آن يک همراه جذاب به دست آورد.

وولکاف خاطر نشان کرد: ملانيا دو دهه پرتلاطم داشته است. او يک مدل جوان بود که موفقيتي نداشت. او با دونالد ملاقات کرد، با او ازدواج کرد، شهروند آمريکا شد، آنها صاحب يک پسر شدند و ۱۰ سال بعد نيز حالا او بانوي اول ايالات متحده آمريکاست.

وي افزود: کاملا معتقدم آن يک لحظه جادويي بود و همچنين معتقدم که يک لحظه ساخته‌شده براي تلويزيون بود.

دونالد ترامپ و ملانيا ترامپ در ژانويه ۲۰۰۵ در پام بيچ فلوريدا طي مراسمي در مارالاگو ازدواج کردند. اين سومين ازدواج رئيس جمهوري آمريکا بود و آنها صاحب يک پسر به نام بارون شدند.

وولکاف در ادامه اين مصاحبه به حضور ملانيا روي جلد مجله ووگ در ماه فوريه ۲۰۰۵ با لباس عروس به عنوان اتفاقي بزرگ براي اين مدل سابق اشاره کرده و گفت: اين جلد مجله ووگ به ملانيا مشروعيت بخشيد و به ترامپ هم مشروعيت داد.

وولکاف اخيرا مصاحبه‌هايي را به جهت تبليغ کتاب جديدش تحت عنوان "ملانيا و من" انجام مي‌دهد.

ملانيا به اين دوست سابق خود حمله کرده و ادعاهاي او را در توئيتي بدون ذکر نام مستقيمش "اراجيف هذيان‌گونه و بدخواهانه" توصيف کرد.

وولکاف که زماني در تيم ويژه مراسم آغاز رياست جمهوري ترامپ بعد از انتخابات ۲۰۱۶ کار کرده و در اولين روزهاي دولت او نيز يک مشاور بدون حقوق در بال شرقي کاخ سفيد بود، جزئياتي را درباره روابط پرتنش ميان ملانيا ترامپ و ايوانکا ترامپ مطرح کرده است.

او همچنين فاش کرد که ملانيا از يک حساب ايميل شخصي براي امور رسمي استفاده کرده است؛ عملي که قبلا دونالد ترامپ به خاطر انجامش از سوي هيلاري کلينتون همواره از آن انتقاد مي‌کند.

وولکاف به واشنگتن پست اظهار کرد: ملانيا و من هر دويمان از ايميل‌هاي کاخ سفيد استفاده نکرديم.

وولکاف همچنين به ضبط کردن مکالماتش با ملانيا اذعان کرده اما از اين کارش دفاع کرده و آن را در راستاي محافظت از خودش خوانده است. او به واشنگتن پست تصريح کرد، در فوريه ۲۰۱۸ شروع به ضبط مکالماتش با ملانيا تا زماني که آنها دست از صحبت کردن و ارتباط پيامکي با يکديگر در اول ژانويه ۲۰۱۹ برداشتند، کرده است.

او عنوان کرد، روز بعد از آنکه کاخ سفيد به قراردادش پايان داده از ترس اينکه بعد از تحقيق درباره هزينه‌هاي مراسم شروع رياست جمهوري ترامپ تبديل به "سپر بلا" شود تصميم به انجام اين کار گرفت.

وولکاف در کتابش ادعا مي‌کند، اين بانوي اول آمريکا صحبت‌هايي را عليه ميشل اوباما و عملکردش در زمان رياست جمهوري شوهرش باراک اوباما مطرح کرده است. آن طور که گزارش شده، ملانيا گفته است: "آيا ميشل اوباما واقعا به مرز رفته است؟ او هرگز اين کار را نکرد. عکس‌هاي آن را به من نشان بده!"

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar