نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

انصارالله: آمریکا و انگلیس منتظر پاسخی دردناک باشند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
انصارالله: آمریکا و انگلیس منتظر پاسخی دردناک باشند

تسنیم/ یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله با بیان اینکه مردم و دولت و ارتش یمن هرگز از موضع شرافتمندانه خود در حمایت از غزه و مقاومت آن عقب‌نشینی نخواهند کرد، به آمریکا و انگلیس درباره ادامه تجاوزات علیه یمن هشدار و این کشورها را به پاسخی دردناک وعده داد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تجاوزات جدید جنایتکاران آمریکایی- انگلیسی علیه یمن، «علی القحوم» یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که تجاوزات آمریکایی- انگلیسی، در حملات هوایی آنها به صنعا و استان‌های دیگر یمن و هدف قرار دادن تاسیسات غیرنظامی کشور ما، نقض آشکار حاکمیت یمن است.

علی القحوم در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: این تجاوزات دشمن آمریکایی- انگلیسی در چهارچوب تلاش‌های آنها برای منصرف کردن یمن بزرگ از موضع شرافتمندانه، تاثیرگذار و مستمر آن در حمایت از غزه و لبنان است و بعد از آن انجام می‌شود که تجاوزات آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها برای حفاظت از موجودیت موقت و نابود شدنی صهیونیستی شکست خورد.

این مسئول انصارالله تاکید کرد: اصرار آمریکا و انگلیس در ادامه تجاوز به یمن، با پاسخی سخت دردناک و زلزله آور از سوی ما مواجه خواهد شد.


علی القحوم با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس از مسئولان اصلی گسترش درگیری‌ها در منطقه هستند، به این دو کشور هشدار داد پاسخی که یمن به آنها می‌دهد، بسیار بزرگ و دردناک خواهد بود.

وی درباره ادامه عملیات‌های بزرگ و موثر یمن علیه دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه و لبنان و «نبرد فتح موعود و جهاد مقدس» گفت: توان نظامی یمن در حال افزایش است و ما در دفاع از حاکمیت کشورمان و ملت خود دست بالا را داریم.

یمن که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی به جبهه حمایت از غزه پیوست، طی یک سال گذشته علاوه بر محاصره دریایی همه جانبه رژیم اشغالگر، عملیات‌های موشکی و پهپادی چشمگیری علیه صهیونیست‌ها در داخل فلسطین اشغالی انجام داده و طی چند ماه گذشته موشک‌ها و پهپادهای یمنی به قلب تل‌آویو رسیدند.

متحدان رژیم اشغالگر از جمله آمریکا و انگلیس که با هیچ روشی نتوانستند دولت و مردم یمن را از موضع خود در حمایت از غزه منصرف کنند، با تداوم تجاوزات جنایتکارانه علیه تاسیسات غیرنظامی یمن، در تلاش برای کاهش فشارها علیه رژیم صهیونیستی در جنگ هستند.

در همین راستا جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی در حمایت آشکار از جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های فلسطین و لبنان، دیروز جمعه در مجموع 14 بار استانهای ذمار، الحدیده و صنعاء را بمباران کردند تا یمنی‌ها را وادار به توقف حمایت‌های اصولی و جوانمردانه خود از ملت‌های مظلوم فلسطین و لبنان کنند.

رسانه‌های یمنی شب گذشته نیز اعلام کردند که آمریکا و انگلیس بار دیگر به خاک یمن تجاوز کردند که طی آن بخش مکیراس در استان البیضاء بمباران شده است.


امروز هم جنگنده‌های انگلیس و آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در سومین تجاوز آشکار خود به خاک یمن، منطقه الجبانه در استان الحدیده را سه بار بمباران کردند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره