نماد آخرین خبر

پلیس آمریکا یک سیاهپوست دیگر را کُشت

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پلیس آمریکا یک سیاهپوست دیگر را کُشت

باشگاه خبرنگاران/ پليس آمريکا يک سياهپوست ديگر را که سعي در حل يک مناقشه خياباني داشت، به ضرب گلوله به قتل رساند.
 
پايگاه اينترنتي نيويورک تايمز نوشت: يک مرد سياهپوست ديگر به دست پليس آمريکا در شهر وولف سيتي ايالت تگزاس هدف گلوله قرار گرفت و جان باخت.

به گفته شاهدان ماجرا، جاناتان پرايس، تبعه ۳۱ ساله سياهپوست آمريکايي که سعي داشت به يک مشاجره در فروشگاه پمپ بنزين پايان دهد با گلوله شاون لوکاس، افسر پليس سفيد پوست هدف قرار گرفت و کشته شد.

گفته مي‌شود لوکاس براي متوقف کردن اين تبعه سياهپوست که در صدد دور شده از محل مشاجره بود، ابتدا از گلوله بي حس کننده استفاده کرد، ولي بي توجهي پرايس باعث شد او با گلوله واقعي از پاي در آيد.

اداره پليس شهر وولف سيتي با صدور بيانيه‌اي اعلام کرد لوکاس در پي يک تماس اضطراري مبني بر وقوع درگيري در پمپ بنزين اين شهر حاضر شد که با به قتل رساندن پرايس، در حال حاضر متهم است.

در همين حال، وکيل خانواده پرايس با استناد به گفته‌هاي شاهدان اعلام کرد جاناتان پرايس سعي داشت مردي را که در پمپ بنزين يک زن را کتک مي‌زد متقاعد کند، اما با توهين‌هاي مرد مواجه مي‌شود. با حضور پليس در محل، پرايس سعي مي‌کند از محل دور شود که هدف گلوله پليس قرار مي‌گيرد.

پليس اين شهر گفته است توجيه لوکاس براي به قتل رساندن پرايس قابل قبول نيست. او در حال حاضر، به قتل متهم است و مادر پرايس خواستار اجراي عدالت شده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره