برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

هریس: کار‌های زیادی داریم تا آمریکا را بسازیم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
هریس: کار‌های زیادی داریم تا آمریکا را بسازیم

باشگاه خبرنگاران/ معاون رئيس‌جمهور منتخب آمريکا با اشاره به تاثير کرونا بر اقتصاد اين کشور اعلام کرد دولت جديد کار‌هاي زيادي براي بازگشت به وضع گذشته دارد.

به نقل از شبکه تلويزيوني‌اي‌پي‌تي‌ان لايو، کامالا هريس، معاون رئيس جمهور منتخب آمريکا، در اظهاراتي ضمن اعلام اينکه اين کشور با «بحران» روبه‌روست، گفت دولت جديد کارهاي زيادي براي انجام دادن دارد.

او  گفت: در سراسر آمريکا از هر شش کودک يکي از آن‌ها گرسنه است و ما در حال حاضر در يک بحران گرسنگي در آمريکا به سر مي‌بريم. از هر سه بزرگسال در آمريکا يک نفر در پرداخت هزينه‌هاي زندگي خود با مشکل روبرو است، اين‌ها هزينه‌هاي ضروري هستند، اين هزينه‌ها بايد در پايان هر ماه پرداخت شوند، شمار واحد‌هاي تجاري کوچک ما به خاطر شيوع کرونا به ميزان ۳۰ درصد کاهش يافته است، بسياري از آن‌ها اميدوارند که با ساخت واکسن نجات پيدا کنند.

معاون بايدن گفت: اين‌ها نگراني‌ها و چالش‌هايي است که سبب مي‌شود که مردم نتوانند راحت بخوابند و به مشکلات خود و چگونگي حل و فصل آن‌ها فکر مي‌کنند. آمريکايي‌ها نه تنها درباره نگراني‌ها خود نقاط مشترکي دارند بلکه درباره خواست‌ها خود هم اشتراکاتي دارند.

هريس در ادامه افزود: ما کار‌هاي زيادي داريم که بايد انجام دهيم تا اين آمريکا را بسازيم و همانطور که جو بايدن گفت تا بهتر به وضع گذشته بازگرديم و رئيس جمهور منتخب و من و اين تيم اقتصادي از روز نخست آماده کار هستيم، زيرا اين آن چيزي است که اين بحران به آن نيازمند است. اين همان چيزي است که مردم آمريکا شايسته آن هستند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره